luni, 28 decembrie 2020

Ce v-am spus se va întâmpla

Fiind zi de sărbătoare,
Am privit în timp, în zare,
Înspre sud, înspre lumină,
Dar ce să vezi?! O surpriză:

Că la orizont apare
Un nor negru, foarte mare!
De s-a auzit, nu s-a văzut
Un nor negru așa urât!
 
După cum înainta,
El se solidifica,
Cum catranul așa tare,
Și din zare tot dispare.
 
M-am speriat, eu vă spun,
De acest nor negru, nebun,
Că n-am mai văzut nimic,
Nici degetul cel mai mic.
 
Eram prins ca o piftie,
Ca în cazan, nu farfurie;
Ca o statuie în picioare,
Fără să fac vreo mișcare.
 
Nu vedeam, nu auzeam,
Dar nici frică nu aveam.
Sufletul îmi era viu,
Despre trup să spun, nu știu.
 
Nu mister, era pedeapsă,
Că și asta ne așteaptă.
Așa nor negru, urât
Va coborî pe pământ.
 
Nu v-am spus că nu departe,
Ci era foarte aproape.
Care știți, vă amintiți
Că și asta a fost scris.
 
Acum vi se pare glumă,
Că poate noru-i de gumă...
Sau poate balon era...
Nici vorbă de așa ceva.
 
Acum nu poți să înțelegi,
Ci atunci când ai să trăiești.
Acum ești încă pe pământ,
Atunci în nor vei fi prins,
 
Până când te va învălui
Și nimic nu vei mai ști;
Nici de viață, nici de lume,
Și nici ce va fi cu tine.
 
Poate vă pare hazard,
Nu-i glumă, va fi real.
Poate sunteți ce zâmbiți,
Că iar mi-am ieșit din minți,
 
Sau că am luat-o iatăși razna.
Nu eu, voi veți trăi asta.
De pe acum vă las scris
Că nu voi fi pe pământ.
 
În loc de râs va fi plâns
Ce atunci o să trăiți.
Acum Domnul vă spune
Prin mine la întreaga lume,
 
Că așa va fi peste tot,
Cum ca nevasta lui Lot,
Ca într-un tipar totul prins
Fără să poți să te miști.
 
Cei ce au cap să înțeleagă
Și minte ca să priceapă.
Domnul este un mister,
Și face tot ce vrea El.
 
Surprize vor fi tot mai multe,
Răbdare că o să vă anunțe.
În loc de bine ați vrut rău,
Pe Satan, nu Dumnezeu.
 
Nu știu eu să vă explic,
Dar o parte o să ieșiți
Și din beznă, și din smoală;
O să fiți din nou afară,
 
Dar n-o să mai fie nimic
Din ceea ce ați trăit.
Altă Lume, alt Pământ,
Va fi tot curat și sfânt.
 
-Rugați-vă cu credință
Ca să aveți biruință,
Să ieșiți, stați în lumină
În timpul care o să vină,
 
Cu Domnul mereu să fiți,
În timpul fără sfârșit,
În lumină, bucurie,
Și când apa va fi vie.
 
De cum timpul, așa rodul,
Domnul le-a așezat rostul.
Tatăl v-a vorbit din cer
Și știți prin ce mesager.
 
În mare grabă va pleca,
Duhul Sfânt îl va lua.
Zilele sunt numărate,
Și orele până la șapte.
 
Vă mai spun, nu încercați
Ca ceva să calculați.
Fiți calmi și răbdare aveți,
V-am spus că vin ca un hoț,
 
Nu să fur, ci să v-anunț
Că ce-am spus e cuvânt sfânt.
Cu ochii toți veți vedea,
Ce v-am spus, se va întâmpla.
 
-Știu, lume, că acum nu crezi,
Despre ce spun că ai să vezi.
De asta nu sunt în stare,
Să las așa o scrisoare.
 
Ai să-ți amintești de mine,
Că am trecut și eu prin lume,
Și ce Dumnezeu mi-a spus,
Ți-am lăsat și ție scris.

Duminică, 27.12.2020, ora 21:33, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu