marți, 29 decembrie 2020

Ca să mai rămână un rest

 Cei ce nu ați înțeles, ascultat,
Eu nu am ce să vă mai fac.
Am strigat, v-am dat mesaje,
Să veniți cât mai aproape,
 
Să auziți, să vedeți,
Nu spun de cai verzi pe pereți.
Dragi copii, de acum e gata,
V-ați ales calea și viața.
 
V-am creat, viață v-am dat,
De Mine n-ați ascultat.
Oare ce rău v-am făcut
De așa tare M-ați urât?
 
Ce ați cerut, totul v-am dat
Să vă salvez de păcat.
Unde sunt 10 Porunci
Omorând atâția prunci?
 
V-am rugat veniți la Mine
Să facem confesiune.
M-ați făcut s-aștept degeaba
Că voi v-ați continuat treaba.
 
E întuneric și noapte
Calea voastră mai departe.
Îmi pare rău, dar nu pot
De la cel rău să vă scot.
 
Lume, Eu plâng pentru tine
Că te-ai lepădat de Mine.
Ți-am dat viață, te-am creat,
Cu suflet te-am înzestrat.
 
O comoară te-am făcut,
De toate ți-am pus în trup,
Să nu-ți lipsească nimic.
Iubire ți-am dăruit,
 
Să fii blând și iertător,
Ca să fii din nou în cer,
Că de-acolo ai plecat,
Dar tu ai fugit în iad.
 
Liber arbitru ți-am dat,
Cu nimic nu te-am forțat,
Că poate ai să asculți
De Cuvânt și de Porunci.
 
V-ați unit mulți laolaltă
Și ați făcut o mare gloată.
După unul mulți v-ați luat
În direcția spre iad.
 
De miezul nopții e trecut,
Și acum ceasul a tăcut,
Care a bătut într-una,
Palpitându-vă inima.
 
Plâng, copii, Îmi pare rău,
V-am fost vouă Dumnezeu.
M-ați lăsat, M-ați părăsit,
De cel rău voi v-ați lipit,
 
Cu dorințele voastre toate
Care v-au dus către moarte.
Ați dus-o bine,ați trăit,
Dar sufletul l-ați pierdut.
 
Nu mai este cale întoarsă
Ca să mai sperați la viață,
Cea cu Mine în Paradis,
Că așa Eu v-am promis.
 
Copii, e întuneric totul,
Îndată începe războiul
Că s-a făcut o rocadă,
Toată lumea să se piardă.
 
Vedeți ce grabnic lucrează,
Și cum lumea vaccinează?
Merg ca oile la strungă,
La cel rău, la el în turmă.
 
Adio, dragi copilași
Care ați plecat spre iad!
Nu ați cugetat, ascultat...
Era cale de scăpat.
 
Cine credeți că v-a vorbit?
Sunt Tatăl, și Domn, și Sfânt,
Și Creatorul a toate,
Iertătorul de păcate.
 
N-ați venit să vă ascult
De ceea ce ați făcut,
Păcate sau fapte rele,
Ca Eu să vă scap de ele.
 
Acum vouă v-a fost teamă
Ca Adam gol în livadă;
Nu ați mai avut răbdare,
Că mai aveați o salvare.
 
De Avertisment v-am spus
Că trimit Fiul de sus
Cu voi ca să stea de vorbă
Nu prea mult, un sfert de oră,
 
Spunând tot ce aveați de spus,
Și erați în Paradis,
Cum pe cruce atunci tâlharul
A scăpat, a învins iadul.
 
V-am spus de întuneric, noapte,
Și de ceas că nu mai bate.
Vine Lumina de sus
În care va fi Isus,
 
Într-o Cruce mare, înaltă,
Lume, de a mai fi salvată.
Aveți șansă de salvare
Cei ce mai aveți răbdare,
 
Câteva ceasuri, o zi,
Oricând poate coborî.
Nu vreau totul ca să pierd
Ca să mai rămână un rest.

Luni, 28.12.2020,ora 20:22, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu