duminică, 6 decembrie 2020

ORIENTUL ÎN CONFLICT CU CHINA - Carbonia, 1 iulie 2007

Isus îți spune: O, femeie, duhul tău este în Mine, Eu sunt Domnul și Dumnezeul tău, Creatorul tău. Pune în tine, o, femeie, tot Crezul tău în Mine și fii conștientă de lucrurile pe care ți le-am spus.

Isus îți spune: o, femeie, ți-am spus ceea ce este și ce va fi, inima ta este deschisă să asculte Cuvintele Mele și tot ceea ce îți spun despre ceea ce va veni; să nu ți se tulbure inima pentru că totul se va întâmpla.

Eu sunt, o, femeie, Totul Meu e pe pământ și în Cer. În Univers este ierarhia Cerului și sunt și cei plecați (adică sufletele din Cer; n.trad.), împreună cu Îngerii Mei și ei lucrează în Lumina Mea și se unesc cu Mine în Lumină.

ACUM ÎNGERII MEI VOR COBORÎ PE PĂMÂNT ȘI VOR FI ARMATE DE ÎNGERI CONDUCĂTORI, VOR AJUNGE PE PĂMÂNT ȘI VĂ VOR RIDICA CA MOARTEA SĂ NU VĂ ATINGĂ.

VOI, FIILOR, SUNTEȚI DUH ȘI VĂ VEȚI ÎNTOARCE ÎN DUH ÎN UNIVERSUL MEU ȘI VEȚI FI LOCUITORII ALTEI LUMI, VEȚI FI LUMINĂ DIN LUMINĂ.

Situațiile voastre actuale vor fi transformate îndată ce ORIENTUL VA DICTA LEGILE SALE ÎN CONFLICTUL CARE VA VENI CU MAREA CHINĂ, care nu se va limita la atatc cu mijloacele obișnuite, ci va aduce în lume focul infernal al războiului, va fi pune focul infernal peste lume, care NICIODATĂ NU AR FI CREZUT că va vedea o tulburare așa de mare din China spre întreaga lume. Rachetele lor vor fi de teroare pentru că vor depăși limitele permise de Națiuni și vor vibra în fiecare loc pentru că au multe baze în lumea întreagă.

Poporul chinez este în fiecare colț al Pământului și va invada Pământul pretinzând că el este regele tuturor națiunilor.

Se vor impune înaintea tuturor oamenilor de pe pământ și vor dicta VOINȚA LOR, va fi un război infernal de foc și flăcări.

ARMELE SUNT DE DISTRUGERE ÎN MASĂ, BACTERICIDE ȘI OTRĂVITOARE.

Creaturile care vor respira armele lor, vor muri de foame și de sete pentru că nu se vor mai putea hrăni, corpul lor va refuza orice mâncare și acesta va fi sfârșitul lor.

ISRAELUL va începe defensiva demonstrând lumii puterea sa, se va impune în fața CHINEI și o va ataca cu rachetele lui distrugătoare.

CHINA va fi atatacată de ISRAEL care va reuși să o oprească și să o distrugă înainte ca să se dezlănțuie sfârșitul pentru toate Națiunile.

Vă întrebați: „Doamne când se vor întâmpla toate acestea?”

Isus răspunde: o, femeie, timpul e acesta, nu va trece timpul înainte ca lumea să vadă „semnele”.

„Doamne care sunt aceste semne?”

Isus răspunde: „Veți vedea păsările Cerului zburând în alte locuri!...”

Sardinia e pământ binecuvântat unde vor ajunge mulțimi de rase, vor fi multe creaturi care vor migra spre Sardinia.

Când veți vedea o mulțime de păsări pe care nu le cunoașteți, atunci veți vedea începutul războiului, CHINA va ataca AMERICA și America va răspunde.

ORIENTUL VA INTRA ÎN RĂZBOI ÎMPOTRIVA CHINEI ȘI AMERICII ȘI RĂZBOIUL VA FI ÎN TOATĂ LUMEA. TOTUL VA FI FOC ȘI VA FI SFÂRȘITUL FIECĂRUI LUCRU.

Dar când veți auzi TUNETUL, nu mai așteptați, fugiți în locurile consacrate și adunați-vă acolo, așteptând VENIREA MEA.

EU VĂ VOI SCĂPA DE ORICE RĂU și vă voi conduce acolo unde va fi lapte și miere pentru veșnicie. Peste pământ va veni sfârșitul marcat de timpurile din urmă, iar când NOUA ERĂ își va face apariția, omenirea va fi înnoită în Mine și va fi marcată în sigiliul Iubirii Infinite.

Va începe o nouă viață în Mine, Eu voi avea acel Popor credincios, atât de iubit și mult așteptat.

Totul este scris și totul e pe cale să se împlinească.

Rugați-vă Dumnezeului vostru să vină ÎNAINTE ca totul să se împlinească.

Cristos al vostru.
https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/4689883137720452

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu