miercuri, 16 decembrie 2020

O STEA MARE VA APĂREA PE NEAȘTEPTATE,... CUVÂNTUL FATIMA VA FI SIGILAT! - Carbonia 05.12.2020

Sfânta Maria, în ipostaza Fecioarei de la Fatima vine la tine pentru a-ți anunța următoarea venire.

Nimic nu este imposibil pentru Dumnezeu! Proiectul Său Divin este în desfășurare, acum lumea își va da seama de marea Sa Putere.

Libertatea omului depinde de apropierea lui de Creatorul Său, tot ceea ce este departe de El se pierde în moarte. Dumnezeu este Cel care a creat totul, totul este în Persoana Sa Trinitară, EL ESTE!

Iubiți copii, veniți la chemarea Lui la mântuire, puneți pe voi veșmântul alb,... abandonați-vă Iubirii, dăruiți-vă în iubire și fidelitate Celui ce v-a creat.                                                                                                                                                                                                                           Pământul este pe cale să-și descarce toată mânia, mijlocul lui este plin de otravă, omul l-a hrănit cu substanțe toxice și acum nu-l mai poate controla, pieptul lui va vomita tot răul provocat de omul hain.

Copilașii mei, Eu, Mama voastră Cerească, vă cer cu umilință să vă rugați ca Dumnezeu să intervină în marea Lui Milostivire pentru a vindeca tot răul creat de satana.

Faceți ordine în voi, o, oameni, fiți așa cum Dumnezeu vă vrea, alegeți puritatea, abandonați păcatul. Îndepărtați-vă de strălucirile acestei lumi pentru că acum se va întâmpla sfârșitul a tot ceea ce nu aparține lui Dumnezeu;... NU VA RĂMÂNE PIATRĂ PESTE PIATRĂ, TOTUL VA FI ARS DIN TEMELII ÎN MAREA PURIFICARE CARE TREBUIE SĂ SE ÎNTÂMPLE PENTRU CA DUMNEZEU SĂ POATĂ VEDEA CUM RENAȘTE O NOUĂ OMENIRE, SFÂNTĂ ÎN EL.

Faceți discernământul corect, oameni, alegeți să intrați să vă bucurați de viața veșnică în imensa bucurie a iubirii.

Soarele este pregătit să lovească Pământul cu exploziile sale, limbile de foc vor ajunge pe Pământ care va deveni un rug.

Îmi voi deschide mantia pentru a adăposti toți fiii mei în Mine și a-i feri de această catastrofă.

Isus își deschide Cerul pentru a interveni ca să vindece Pământul de depravare. Astăzi mai mult ca oricând Omenirea traversează valul răului, acceptă păcatul, se ridică împotriva Creatorului său Dumnezeu. Aceasta marchează sfârșitul acestei istorii diabolice, Dumnezeu intervine pentru a aduce ordine acolo unde ordinea nu mai există.

Iubiți fii ai Iubirii, iată-mă la voi, coborând din Cer ca o Stea, vin să vă dau tot ajutorul meu. Duhul Sfânt va coborî peste fiii mei, Eu îi voi conduce în luptă, plini de Dumnezeu, plini de putere în Dumnezeu, vor fi bucuroși și biruitori în Regele victorios.

PRIVIȚI CERUL, O MARE STEA VA APĂREA PE NEAȘTEPTATE,... CUVÂNTUL FATIMA VA FI SIGILAT!

Înainte fiii mei, Eu sunt gata pentru intervenția mea, voi veți fi Călcâiul meu, VICTORIE!

https://www.facebook.com/photo?fbid=4708467785861987&set=a.242597375782406 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu