marți, 22 decembrie 2020

TATĂL MĂ TRIMITE LA VOI SĂ VĂ ELIBEREZ DE RĂU! Carbonia, 18.12.2020

Ziua anunțată vine, femeie!

Scrie, poporului Meu:

Iisus este la întoarcerea Sa, inima Lui Sfântă va triumfa cu Maria și cu toți copiii ei, cei care L-au urmat pe El, Regele regilor!

VIN CA UN HOȚ ÎN NOAPTE CA SĂ VIZITEZ INIMILE VOASTRE. VOI GĂSI CREDINȚĂ ÎN VOI?

Convertiți-vă, oameni buni! Convertiți-vă! Cerurile vor tuna, venirea Mea este aproape, porțile sunt deja larg deschise pentru trecerea Mea, Tatăl Mă trimite la voi ca să vă izbăvesc de rău!

Când voi apărea în lume în Maiestatea Mea Infinită, mulți Mă vor recunoaște și vor implora Milostivirea Mea, se vor prosterna în fața Mea și, cu inimă căită, Îmi vor cere iertare și Mă vor chema Tată!

DOUĂ STELE SUNT PE cale să CIOCNEASCĂ PE CER!

MOMENTUL ESTE ACELA ATÂT DE MULT AȘTEPTAT... PREGĂTIȚI-VĂ, FIII MEI, PREGĂTIȚI-VĂ SĂ PRIMIȚI FRUMUSEȚEA IUBIRII ÎN VOI.

Sfânt este Domnul Dumnezeul Israelului! El și-a binecuvântat poporul și îl va lua acum în Sine, îl va conduce la pășuni verzi și îl va adăpa cu Apă Vie,... îl va pune în Sine ca să nu mai sufere niciodată.

DUMNEZEU ÎȘI IUBEȘTE POPORUL ȘI VREA SĂ-L SALVEZE.

OMUL NU ÎȘI DOREȘTE FRUMUSEȚEA?

Copii ai Israelului, sunteți și veți locui în Israel!

Iată-vă, copiii Mei, cântarea Mea este în voi, triumful Meu de biruință este cu voi, cei care veți primi iubire și veți intra în Totul Meu.

Avansați acum în credința în Mine, declarați-vă copii ai Mei! ... anunțați! ... anunțați că Dumnezeu ESTE!

Iată, El se întoarce să-și răscumpere poporul.

Aleluia! Aleluia! Aleluia!

Pace vouă!

https://www.facebook.com/photo?fbid=4759962397379192&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu