marți, 29 decembrie 2020

OH, ISRAELE, DE CE M-AI TRĂDAT? VREAU SĂ-ȚI DAU VIAȚĂ NOUĂ ÎN MINE - Carbonia, 23 ter-12-2020

Vocea Mea să fie în inimile voastre,... porunca Mea este: convertire, iubire și caritate!

Eu sunt Cel ce vă cheamă astăzi la Sine, oameni! Eu sunt Cel care așteaptă convertirea voastră, nu mai așteptați, timpul este închis, intervenția Mea divină este acum, mâine ar putea fi prea târziu pentru voi, cei care încă nu vreți să acceptați vocea Mea, strigătul Meu de salvare.

Abandonați-vă în Mine, copiii Mei, eu sunt Cel ce a creat totul și totul se va întoarce la Mine pentru că totul Îmi aparține.

FURTUNA SE VA DEZLĂNȚUI PE NEAȘTEPTATE!

Niciunul dintre cei care nu s-au convertit nu va putea să se salveze:... ați ales calea întunericului, oameni, ați spus da falsificatorului, ați crezut în cel care este dușmanul Meu, acum îl urmați pe el spre infern.

Este timpul să vă deschideți ochii către Adevăr, nu mai este timp, această intervenție va veni brusc, veți înțelege că sunt singurul Dumnezeu adevărat, că dincolo de Mine nu există nimic!

Sunt îndurerat pentru voi, cei care sunteți împotriva Mea, voi care M-ați pus pe Cruce, Dumnezeul Dragostei.

În pasiunea Mea v-am purtat  și în moartea Mea v-am dat viață nouă în Mine. Învierea Mea vă va lua și veți fi toți în Mine, în Dimensiunea infinită a iubirii Mele și în Sfințenia Mea veți intra.

Oh, voi care Mă iubiți, urmați, venerați și slujiți!

Sunt Totul vostru, fiii Mei, sunt cu voi chiar dacă nu Mă observați, vin în tăcere pentru a implora convertirea voastră, vin cu Sfânta Fecioară Maria, Mama Mea. Așteptați-mă, fiii Mei, iată că Eu vin cu toată Armata Mea cerească să-Mi manifest Gloria.

A venit timpul, Îngerii Cerului vor tuna Slava Mea și vă vor chema la Mine. Ascultați acum sunetul care vine din Cer ca să vă însoțească la învierea voastră.

Sfânta Fecioară Maria este deja pe Pământ, în venirea ei și-a vizitat poporul și l-a binecuvântat în Mine. Mantia Mariei este peste toți fiii Mei, peste toți cei care au jurat credință unicului și adevăratului Dumnezeu, Isus Cristos, Dumnezeul Creator.

Ea, în măreția ei se va manifesta în carne și oase și își va însoți fiii până la Crucea glorioasă, îi va ridica din acest cuptor aprins pentru a-i pune în măreția Fiului ei Isus, în iubire și bucurie imensă.

Vai, Israelul Meu, de ce M-ai trădat? De ce i-ai lăsat să te ia, departe de Dumnezeul tău?

Astăzi, Eu încă te chem la Mine, vreau să te vizitez, vreau să-ți ating inima, vreau să-ți dau viață nouă în Mine, lasă-te îmbrățișat de Iubirea Mea. Nu-ți tulbura inima, bucură-te de poruncile Mele. Totul este împlinit, Dumnezeul tău este cu tine, stai lângă El ca să nu cazi în lacul de foc.

Isus, tânjește cu înverșunare după poporul Său, îl vrea cu El Însuși ca să-l renască la viață nouă, în fericire și bucurie veșnică, vrea să dea poporului Său viață din abundență.

Adevărul este în Cristos Domnul, singurul vostru Mântuitor. Veniți cu cântece de bucurie! Veniți în Fața Mea și dați-mi adevăratul vostru Da,... Eu, în această noapte, voi veni la voi și vă voi lua în Mine.

Sunt în inima voastră și bat, deschideți-vă inima în fața Dumnezeului vostru Iubire pentru ca El să poată locui în voi și voi în El.

Au trecut veacuri de la prima Mea venire, astăzi revin în a doua Mea venire să vă vizitez și să vă duc acolo unde totul este în frumusețea și încântarea Dumnezeului vostru Rege. Împărăția Lui este mare și pe pământ va veni să domnescă cu voi toți, cei care v-ați dat consimțământul vostru Lui, Dumnezeul Iubire.

Abandonați-vă Iubirii, veți intra în Iubire și vă veți bucura de Iubire.

Dumnezeu este cu voi,... vă binecuvântează și vă așteaptă la o viață nouă! Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4781934601848638&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu