miercuri, 7 aprilie 2021

... ACEASTA ESTE ULTIMA MEA SUFLARE PE CRUCE! - Carbonia, 02.04.2021, ora 18:03 - Vinerea Sfântă

Fiică iubită, scrie jurnalul Meu:

... iată ultima Mea suflare pe Cruce!

... acum Mă întorc la Tatăl, dar în curând Mă veți vedea din nou, Îmi voi lua Fiii cu Mine.

În zilele fatidice ale marii Mele Pătimiri, Trupul Meu era numai o rană, Sângele Meu s-a vărsat pentru mântuirea voastră! M-am dat pe Mine întru totul pentru poporul Meu drag!

O, POPORUL MEU! IUBITUL MEU! DE CE M-AȚI RESPINS? CE RĂU V-AM FĂCUT?

Nu Mă iubiți, ați ales un alt zeu pentru voi, trăiți lumea și vă scăldați în păcat. Offf!... ce soartă pentru tine, popor iubit.

Am trăit ore groaznice în Pătimirea Mea, din dragoste pentru voi, o, popor nerecunoscător.

Cu adevărat vă spun: e timpul să vină asupra voastră patimile cumplite.

... M-AȚI RESPINS! ... TRĂDAT! ... UCIS! M-AȚI ATÂRNAT DE O CRUCE CA UN RĂUFĂCĂTOR.

Ah! Popor nerecunoscător! Popor necredincios! Ce dezastru sunteți! V-ați făcut orbi și surzi față de Mine, ați vrut să vă arătați în mizeria infinită a satanei,... fără gând de întoarcere, fără Iubire pentru Mine.

Cu adevărat vă spun, popor nemilos, inima voastră mizerabilă a încetat să mai bată, va fi dată ca hrană satanei! ... Aceasta a fost alegerea voastră:... zeul mizerabil al morții în locul Dumnezeului Iubirii veșnice, Creatorul vostru.

Ați devenit brutali cu Mine, plânsul Meu va ajunge la voi, o, popor necredincios, popor încăpățânat.

Vă voi asculta tânguirea, plânsul vostru disperat! Dar nu voi putea face nimic pentru voi fiindcă ați ales moartea în locul Vieții.

A venit ceasul, Cerul își accelerează coborârea pentru a-și lua Fiii!

Vor bate tobele a moarte! Voi distruge tot ceea ce a fost blestemat de satana!

CE DEZASTRU A FOST ACEASTĂ GENERAȚIE!

A îmbrățișat păcatul! Inima ei a îmbrățișat moartea, și-a îndeplinit dorințele nefaste,... a coborât în Iad!

Istoria veche se termină aici, acum se deschide noua istorie, poporul Meu va intra să se bucure de Toate ale Mele, în timp ce blasfematorii infami vor arde în iad! Amin!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5230121003696660&set=a.242597375782406

2 comentarii: