marți, 20 aprilie 2021

IMEDIAT TUNETUL VA AVERTIZA FIECARE COLȚ AL PĂMÂNTULUI! - Carbonia, 13.04.2021

Mireasa Mea iubită, scrie-i poporului Meu iubit.

Iată, vine timpul dureros pentru cei care nu s-au întors la Mine, Dumnezeul vostru Iubire.

Au trecut secole de la prima venire, Mi-am dat viața pentru a salva această Omenire, dar satana a reușit să Mi-o ia, a sedus multe suflete care s-au lăsat orbite de lumina lui falsă,... vor fi cu el în iad.

Dedic Iubirea Mea tuturor copiilor Mei, tuturor celor care au riscat pentru Mine, care au muncit pentru ca Planul lui Dumnezeu să triumfe și satana să fie aruncat înapoi în Iad.

Blestemul Satanei este asupra lumii, în bisericile Mele astăzi îl sărbătoresc pe el și nu pe Mine, Cristos cel Înviat! Celebrarea este goală fără Mine în bisericile care au căzut în păcat!

Iubesc infinit și voi acorda merit tuturor acelor preoți credincioși Mie, celor care încă celebrează după îndrumările Bisericii Mamă.

FIII MEI, ACUM TUNETUL VA AJUNGE  ÎN FIECARE COLȚ AL PĂMÂNTULUI,

ACUM VEȚI VEDEA PRĂBUȘINDU-SE PALATELE LUXUOASE ȘI CONTURILE BANCARE,

ACUM VEȚI VEDEA SITUAȚIILE RĂSTURNÂNDU-SE.

ACUM, EU DUMNEZEU, VOI LUA DE LA CEI BOGAȚI PENTRU A LE DA SĂRACILOR!

CEI CARE NU MI-AU RESPECTAT CERERILE PENTRU A-ȘI SALVA PROPRIUL INTERES VOR AJUNGE SĂRACI, MIZERIA ÎI VA LUA!

CINE NU MI-A ASCULTAT VOCEA,

CINE A CĂUTAT PROPRIUL INTERES PERSONAL,

CINE A LUPTAT PENTRU A-ȘI MENȚINE POSESIA LUCRURILOR PĂMÂNTEȘTI,

ÎȘI VA PIERDE VIAȚA.

Copiii Mei, unde ați plecat?... Nu văd niciun răspuns la apelurile Mele, voi spuneți că Mă iubiți, dar nu Mă iubiți, vă iubiți pe voi înșivă și poftele voastre, sunteți cu toții lacomi, dar acum veți vedea înfrângerea voastră. Am ordonat profeților Mei să continue fără să aștepte caritatea voastră.... MISERUM EST! (ÎNDURĂTOR ESTE!)

Cu adevărat vă spun, veți plânge amarnic pentru nelegiuirea voastră, veți cere iertare, dar ați pierdut trenul care vă aștepta în stație... la ultima oprire!

Bieți oameni, păstrați-vă câștigul, totul va deveni cenușă. Ați fost siguri de forța voastră economică, dar azi veți pierde totul.

Nu vă jucați cu Domnul Dumnezeu, Creatorul vostru, nu se întinde coarda până se rupe.

Și voi, oamenii puternici ai Pământului, vă veți bucura în continuare pentru puțin timp pe pielea copiilor Mei,... Iată, Regele Gloriei se întoarce! Pregătiți-vă!

CHRISTUS VINCIT! CHRISTUS REGNAT! CHRISTUS IMPERAT! (CRISTOS ÎNVINGE! CRISTOS DOMNEȘTE! CRISTOS ÎMPĂRAT!)

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5288856401156453

Un comentariu: