vineri, 23 aprilie 2021

SATANA ȘI-A IMPLEMENTAT PROIECTUL SĂU DISTRUCTIV: „EXTERMINAREA OMENIRII” - Carbonia, 15.04.2021, ora 21:12

Iubită fiică, scrie poporului Meu iubit:

Iubiții Mei, Dumnezeul vostru suferă, El încă atârnă pe cruce din cauza nenumăratelor voastre păcate, voi nu încetați să păcătuiți, totul a devenit permis, Poruncile au fost puse deoparte, viciile prevalează asupra tuturor.

Sunt pe punctul de a interveni cu nuiaua, voi lovi această Omenire pervertită, lipsită de sentimente și iubire, căzută din propria ei voință în mâinile lui satana.

Astăzi vreau să strig la voi toată durerea Mea, văzându-vă încă atât de departe de Mine, Dumnezeul vostru Iubire, Cel care și-a dat viața pentru mântuirea voastră.

VIN SĂ VĂ ÎNDEMN LA CONVERTIREA VOASTRĂ ÎNAINTE DE A FI PREA TÂRZIU.

SATANA ȘI-A IMPLEMENTAT PROIECTUL SĂU DISTRUCTIV: „EXTERMINAREA OMENIRII”.

Micuții Mei, cu mare durere astăzi vă chem din nou la mântuire!

Timpul e scurt,

lumea va fi în curând în flăcări,

timpul pentru jocuri s-a terminat,

durerea fatală va apărea brusc și nu veți mai putea face nimic,

viața va continua doar pentru cei care s-au refugiat în Mine,

în conformitate cu Poruncile Mele.

Vă voi salva pe toți, copiii Mei, dar dați-Mi ocazia să fac acest lucru, „CONVERTIȚI-VĂ”, nu mai este timp de pierdut, întoarceți-vă repede la Mine.

Domnul mântuiește!

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5299159473459479

2 comentarii: