duminică, 4 aprilie 2021

Papă al Meu e Benedict!

Veți fi stele de lumină
Din puterea Mea divină.
Pentru tot ce ați făcut,
Timpul vostru s-a împlinit,
 
Să lăsați pământ și lume,
Scrise și ale voastre nume
Cu litere mari, de o șchioapă,
Ca toată lumea să vadă,
 
Dacă nu pe internet,
Să înțeleagă când citesc,
Că ce ați scris și transmis,
Vouă cerul v-a vorbit.
 
Nimeni în seamă n-a băgat,
Și nici nu au ascultat.
Ați fost ca lupi între oi,
Am avut grijă de voi,
 
Că mulți dușmani ați avut,
Vor rămâne pe pământ.
Uimirea lor va fi mare,
Cum în zi de sărbătoare,
 
Din biserică, din bancă,
Vor vedea cum vă înalță.
Ca un fulg, ca un lin vânt.
Vă răpește Duhul Sfânt.
 
Preoții de la altar,
Și cei ce v-au fost rivali,
Vor vedea ce n-au crezut,
Vor rămâne toți uimiți.
 
Dumnezeu e un mister,
Prin voi le-am vorbit și lor,
Să n-asculte de Francisc,
Papă al Meu e Benedict.
 
Dacă la Marele Semn
Tot nu renunță la el,
N-or mai avea nicio șansă
Să salveze a lor viață.
 
Vor cade din Paradis
În iad, cu tot cu Francisc.
Stăpân le va fi Lucifer,
Pe veci în iadul etern.
 
Tatăl, Stăpânul Suprem,
V-a vorbit vouă din cer,
Prin Anton ce vă transmite:
Trăiți ultimile clipe
 
Ce sunt înainte de Semn,
La care pe toți vă îndemn
Să fiți bine pregătiți,
Spovediți și împărtășiți.
 
Tatăl vă binecuvântează
Cu harul care-l revarsă,
De lumină, de iubire,
Peste pământ, peste lume.
    
Miercuri, 31.03.2021, ora 15:35, Anton Ciobanu

Cristos a înviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu