joi, 22 aprilie 2021

„ÎN CURÂND CREȘTINISMUL NU VA MAI FI PROFESAT...” - Trevignano Romano, 14 aprilie 2021

Dragii mei copii, vă mulțumesc că m-ați primit în inima voastră.

Iubiți copii, aș vrea să vă întrebați: unde mergeți și care este calea pe care ați luat-o? Mă tem că este aceea mai confortabilă, pe care v-o arată diavolul. Uneori îi văd pe mulți dintre copiii mei apatici în rugăciune, deși Eu sunt cu voi, sufăr când văd că au ales căile lumii, dar care nu vor duce nicăieri.

Iubiții mei, ceea ce urmează să sosească va fi pe neașteptate și până atunci, voi ce faceți? Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă pentru a nu fi găsiți nepregătiți.

Vreau să vă dau o sugestie prețioasă, mergeți și vorbiți despre Fiul meu, nu ezitați, ci aveți încredere în Mama voastră, nu vă temeți de nimic, pentru că Eu voi fi printre voi pentru a vă proteja.

În curând Creștinismul nu va mai fi mărturisit, dar va fi impusă o nouă religie, în care Cristos nu va mai fi în centru, să fiți atenți și prudenți.

Acum vă las cu binecuvântarea mea Maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5296346557074104&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu