vineri, 30 aprilie 2021

“UNII DINTRE CEI CARE AR TREBUI SĂ FIE PĂSTORI PENTRU OILE RĂTĂCITE, ÎȘI DESCHID GURA SCUIPÂND CUVINTE DICTATE DE LA DIAVOL” - Trevignano Romano, 21 aprilie 2021

Iubiți copii, ce bucurie să vă văd în rugăciune și cu genunchii îndoiți!

Astăzi este o zi importantă pentru că am ales-o pe această fiică să fie fiica mea preferată, împreună cu mirele ei umil, pentru a putea comunica intențiile mele lumii.

Fiilor, rugați-vă pentru consacrații mei ca să-și poată converti inimile; să citești Cuvântul lui Dumnezeu din amvon este ușor, dar unii care ar trebui să fie păstori pentru oile pierdute, își deschid gura scuipând cuvinte spuse de diavol.

Copii mei, vă văd suferinta și vă văd inimile, dar Eu sunt printre voi pentru ca Opera mea sa se poată realiza, fiți siguri.

Acesta este timpul de încercare, dar nu vă temeți, rugați-vă și prindeți putere de la Isus al meu care nu vă va lăsa singuri.

Copiii mei, nu uitați că cei care vă prigonesc se vor întoarce împotriva lui Dumnezeu care în curând va veni cu Dreptatea Lui.

Nu vă temeți, fiți întotdeauna soldați ai luminii în credință;

Acum vă dau binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt, Amin.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5329691537072939

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu