joi, 15 aprilie 2021

CRUCEA DE PE CER VĂ VA ARĂTA PUTEREA MEA – Carbonia, 6.04.2021, ora 22:18

Maria: Sfânta Maria vine la tine, o stea a Iubirii.

Fiica mea, mi-au jignit numele de Imaculată pentru a-l vinde mizerabilului dușman, ... Satana!

Biserica pământească a nesocotit Legile Domnului Cristos și își arată ascensiunea  în mâinile lui Satana.

DUMNEZEU TATĂL: Dumnezeu, care vede răul în Biserica Sa, spune: Sunt gata, numărați orele, o, oameni, Dumnezeul vostru intervine pentru a vă testa, veți fi capabili să-I răspundeți?

Miracolul este în lume, dar lumea nu vrea să-l vadă, urmează pe adversarul blestemat al lui Isus și se prosternează în fața lui.

Cu aceste cuvinte ale Mele, vin să vă chem din nou, o, oameni, dacă urmați Moartea, nu vă veți mai ridica din suferință, Răul vă va lua în sine.

SUNTEM LA SFÂRȘITUL UNUI TIMP VECHI, SUNETUL TRÂMBIȚEI ESTE PREGĂTIT CA TOȚI OAMENII SĂ FIE AVERTIZAȚI!

Dumnezeu călărește calul Său alb,... DUPĂ EL URMEAZĂ OȘTIREA LUI CEREASCĂ.

Dumnezeu intervine pentru a spune SUFICIENT acestei Omeniri păcătoase care nu mai vrea să stea cu Dumnezeul său Creator, ci mai degrabă cu cel care este moartea veșnică.

Asistați la propriul vostru final, o, oameni, vă anticipați moartea! Ați devenit nebuni, credeți în Minciună și nu vă dați seama de jocul său blestemat căruia acum i-ați devenit sclavi.

VENIREA MEA, PRIN CRUCEA DE PE CER, VĂ VA ARĂTA PUTEREA MEA.

NU VEȚI PUTEA DA O NICI O EXPLICAȚIE PENTRU CĂ VA FI CLAR CĂ ESTE „SEMNUL” FIULUI LUI DUMNEZEU!

BARCA LUI PETRU S-A SCUFUNDAT, LUMINA ESTE STINSĂ, ÎNTUNERICUL MI-A ÎMBRĂȚIAT COPIII, INCAPABILI DE A VEDEA DINCOLO DE NASUL LOR.

SĂRACII MEI PREOȚI, APLECAȚI LA VOINȚA DUȘMANULUI, ... CE VA FI DE VOI?

Sunt Eu, Isus, Învățătorul, adevăratul Dumnezeu!

În adevăr, vă spun: lepădați-vă de Satana și întoarceți-vă la Mine înainte ca cerul să fie luminat de Mine.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5262634723778621

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu