miercuri, 28 aprilie 2021

O știre!

O știre de top secret
Am scăpat pe internet.

Spun Domnului: am greșit!
- Nu tu, ci Eu am dat clic,
 
Că tu nu ai fi îndrăznit
Asta lumii de transmis.
Lumea trebuie băgată-n priză,
Repriză după repriză,
 
Până când coboară Semnul,
Atunci văzând adevărul.
Nu-ți fă griji, fii liniștit,
Toate au un loc și-un timp,
 
Mai ales cum este scris,
Ca să iasă Anticrist,
Toată lumea să-l cunoască
Prin minuni ce o să facă,
 
Să creadă că-i Dumnezeu,
Cu puterea celui rău.
Spun de lume, nu de tine,
Că tu vei fi lângă Mine.
 
N-ai ocazie să-l vezi,
Că vei fi cu Mine-n cer.
De acolo vezi pământul
Și ce face Anticristul.
 
La lume ia libertatea,
În schimb îi oferă moartea.
Are putere și forță
Că și munții îi dislocă.
 
Face minune după minune,
Înșelând această lume,
Crezând că-i chiar Dumnezeu,
Spunând că binele-i rău.
 
Multă lume o să cadă
Din credință jos în groapă;
Groapa cu iadul încins
Ce nicând nu va fi stins.
 
Am spus lumii de calvar,
De Golgota de pe deal,
De durere, suferință,
Batjocură, umilință.
 
Lumea nu a ascultat,
Parcă am vorbit la gard.
V-am lăsat ca voi să știți,
Că am trăit pe pământ.
 
De Tatăl am ascultat,
Și toate le-am îndurat
Cu milă și cu răbdare
Ca voi să aveți salvare,
 
Sufletul ce l-ați primit
De la Tatăl cel mai Sfânt.
V-am dat porunci să ascultați,
Decalogul să-l urmați.
 
Ce ați făcut? Unde sunteți?
Să mergeți, cu cine vreți?
Aveți liberul arbitru,
Și s-a terminat și timpul.
 
Ca distanță și măsură
Ăsta-i acum cel din urmă.
Tot n-ați înțeles nimic?
Că toate au un sfârșit?
 
Este un timp și un loc
De care să treci nu poți.
Așa că gândește-te bine,
Că mai sunt puține zile,
 
Lume, ca să te trezești,
Și pe genunchi să te pleci.
Ce aleșii, profeții spun,
Să asculți de ei acum.
 
Vezi și semnele, și timpul,
Și ce face Anticristul;
Frică, tortură boală,
A speriat lumea întreagă.
 
Nu-i gata, de acum începe
Evenimente, pedepse,
Și vor fi așa de multe
Cum nu au mai fost văzute,
 
Atât de mari, cât și dese,
Prin ele lumea a trece.
Cu credință și speranță,
Veți putea rămâne-n viață.
 
Acum Isus v-a vorbit,
De lume, de Anticrist,
Că vor veni toate în grabă,
Și repede, și năvală.
 

Sâmbătă, 24.04.2021, ora 22:15, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu