joi, 29 aprilie 2021

ESTE TIMPUL LUCRURILOR NOI PENTRU COPIII LUI DUMNEZEU! - Carbonia 20.04.2021

AȘA ZICE DOMNUL: Deschideți-vă inimile către Cel Preaînalt, urâți răul și preferați Binele.

Eu sunt Domnul Dumnezeul lui Israel, astăzi ÎNCĂ CHEM DIN NOU POPORUL MEU LA MINE.

Convertiți-vă repede, o, oameni, nu mai așteptați, calea Domnului este una și unul este Cuvântul Lui.

Puneți-vă, dezgoliți de eul vostru, înaintea Celui ce v-a creat, dați-i Lui inima voastră, dați-i înapoi lui Dumnezeu ceea ce este al lui Dumnezeu, trăiți pe acest Pământ tânjind pentru lucrurile lui Dumnezeu.

Iubiți-Mă așa cum Eu vă iubesc, păstrați-vă în Cuvântul Meu Sfânt, NU PĂCĂTUIȚI, timpul durerii este deja asupra voastră.

CONVERTIȚI-VĂ, O, OAMENI, CONVERTIȚI-VĂ!

Nu împiedicați chemarea lui Dumnezeu! Fiți adevărați adoratori ai Crucii, puneți accent pe lucrările lui Dumnezeu!

Fie ca jertfa voastră să fie mare pentru El, NU RENUNȚAȚI LA EL, oferiți-i totul Lui, oferiți-i tot ce este mai frumos pentru ca Dumnezeu să vă poată da viață în El.

Nu mai șovăiți, timpul Marii Strâmtorări este deja pe Pământ, vă veți pierde viața dacă nu veți urma Cuvântul lui Dumnezeu. Credeți cu tărie în Cuvântul Meu, o, oameni. Nu îndrăzniți să puneți obstacole la cererile Mele; nu vă osândiți sufletul;

Alegeți puritatea, renunțați la perversiunile acestei lumi, rămâneți în armonie cu Dumnezeul vostru Iubire.

NU VĂ ÎNĂLȚAȚI, O, VOI, CARE CREDEȚI CĂ SUNTEȚI PUTERNICI DOAR PENTRU CĂ AVEȚI BANI, PENTRU CĂ TOTUL VA FI SPULBERAT CA PLEAVA ÎN VÂNT.

Viața este o adiere, nu o pierdeți, o, oameni, nu există căi de mijloc, dați TOTUL din voi Celui ce v-a dat totul de la Sine pentru ca să nu vă pierdeți viața.

FURIA DIAVOLULUI PRESEAZĂ ACEASTĂ OMENIRE ÎMPIETRITĂ ÎN PĂCAT CARE NU ÎȘI DĂ SEAMA CĂ ESTE CONDUSĂ DE SATANA, CARE AȘTEAPTĂ SĂ SE ′′VACCINEZE′′ PENTRU A SE PROTEJA DE VIRUSUL MORTAL! Oh!... săracii Mei copii, atât de mici! Voi nu înțelegeți, nu vreți să ascultați Vocea Mea, nu vă bazați pe viață, nu credeți în om și nu vă bazați pe el, neglijând Puterea Dumnezeului vostru,

SINGURUL, CARE VĂ POATE SALVA DE TOATĂ ACEASTĂ DISTRUGERE!

SINGURUL CARE VĂ POATE VINDECA!

SINGURUL CARE VĂ POATE DA VIAȚĂ ÎN BUCURIE IMENSĂ ȘI IUBIRE INFINITĂ.

Oh, oameni! ... sunteți ca struții, vă cufundați capul în nisip ca să nu Mă ascultați, așa că veți cădea în lacul de foc! CU LIBERUL VOSTRU ARBITRU ALEGEȚI SFÂRȘITUL VOSTRU,... MOARTEA VEȘNICĂ!

Strigă Vocea Mea prin profeții Mei, dar voi îi disprețuiți, îi declarați ieșiți din minți, dar în adevăr să știți că ei sunt deja în Împărăția Cerurilor, în timp ce voi suneți sortiți Iadului pentru infidelitatea voastră față de Mine.

Maica Mea Sfânta, Imaculata, veghează asupra acestei Omeniri și își îmbrățișează copiii la Sine. Ea anunță lumii Adevărul, astfel încât oamenii să se poată converti, dar nici Ea nu este binevenită celor împietriți care resping Milostivirea Cerului.

Milă, milă de tine, popor nerecunoscător, mergi acolo unde nu vei mai vedea lumina zilei și răsăritul soarelui de dimineață.

Plâng Sfintele Inimi ale lui Isus si Mariei, lacrimile lor sunt pline de durere pentru pierderea acestor copii care resping pe Dumnezeul lor Creator.

V-ați însemnat în lumea păcatului, desfrâul este noul vostru dumnezeu, săraci copii,... adio!

ESTE TIMPUL LUCRURILOR NOI PENTRU COPIII LUI DUMNEZEU!

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5319731318068961

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu