joi, 1 aprilie 2021

PLÂNGE INIMA MEA SFÂNTĂ CÂND VEDE DISTRUGEREA CREATURILOR, PLÂNGE ȘI ASUDĂ SÂNGE - Carbonia, 26.03.2021, ora ora 12:03

Maestru al Iubirii Divine sunt Eu!

Înaintați la Mine, copiii Mei, rămâneți fermi în Adevărul Meu și veți fi îngeri pe cerul albastru.

Te salut, o, Mama Mea, Iubirea Mea, Tu care ești cea mai frumoasă Stea a cerului, Tu care ești Măicuța Divină a Mântuitorului! Tu, care strigi pentru răutatea acestei Omeniri pierdută în mâinile satanei. Scumpa Mea Mamă, iubita Mea Mamă, cât de dureros este plânsul tău pentru cruzimea copiilor tăi!

Iubita Mea Mamă, fața ta este brăzdată de râuri de lacrimi, implori milă de la Tatăl, Îmi implori întoarcerea anticipată.

Norii de pe cerul albastru se extind dintr-o parte în alta a Pământului, dar în scurt timp doar un nor va apărea pe cer și va fi carul Meu! Mă veți vedea coborând din Rai pe un nor și veți înțelege că totul este adevăr.

Eu Sunt, o, oameni! Deschideți-vă inima Celui ce v-a creat, Celui care v-a iubit atât de mult și vă va iubi pentru totdeauna .

Deschideți-vă inima Celui Preaînalt, prosternați-vă în fața Lui, o, oameni! ... Dumnezeul vostru se întoarce să vă ia cu El, ca să vă facă liberi în Adevărul Lui.

Vă iubesc, copiii Mei, vă iubesc infinit, reveniți la Mine, convertiți-vă inimile Celui Preaînalt, e timpul pentru Primăvară, e timpul pentru lucruri noi în Mine.

Adorați-Mă în inimile voastre, ele să fie altare sfinte pentru Cel Sfânt. Nu disprețuiți viața o, oameni, dar îmbrățișați-o, totul este în Mine, Cuvântul este în voi,... în voi este deja Adevărul.

DUMNEZEU AȘTEAPTĂ CREATURA LUI, O CHEAMĂ DIN NOU LA IUBIREA LUI, O BINECUVÂNTEAZĂ ȘI AȘTEAPTĂ SĂ REVINĂ LA EL.

Pocăiți-vă, o, oameni! Cere-ți iertare de la Cel Preaînalt! Acest Post Mare să fie jertfa voastră pentru Dumnezeul vostru, chemați-L în ajutorul vostru pentru a se împlini în El învierea voastră.

PLÂNGE INIMA MEA SFÂNTĂ CÂND VEDE DISTRUGEREA CREATURILOR, PLÂNGE ȘI ASUDĂ SÂNGE, ACEL SÂNGE CARE CADE PE PĂMÂNT PENTRU SALVAREA VOASTRĂ ȘI CARE ASTĂZI ÎNCĂ VĂ SPALĂ. Se scurge sângele Dumnezeului vostru Iubire pentru purificarea voastră.

Ascultați plânsul Meu, copiii Mei, este iubire pentru voi. Îndepărtați-vă repede de lucrurile lumii, întunericul deja domnește, în scurt timp veți vedea blestemul Satanei.

Lupta este grea, copiii Mei, dar numai prin această cruce binecuvântată, veți ajunge să aveți viață veșnică în libertate, în Dumnezeu Iubire.

CERUL ESTE ÎMPÂNZIT DE SATELIȚI PREGĂTIȚI GATA SĂ CADĂ ASUPRA VOASTRĂ, O, OAMENI DE ȘTIINȚĂ! Nu veți avea nicio șansă pentru cruzimea voastră față de copiii Mei, pentru implicarea voastră în distrugerea acestei Omeniri!

Vocea lui Dumnezeu strigă răzbunare, Dreptatea Lui este iminentă, Calvarul vostru este la ușă, durerile voastre vor fi groaznice dacă nu veți ceda acum armele morții ce provoacă genocidul celor nevinovați!

Sunt gata să intervin, nu mai aștept, Potirul Meu este vărsat, strigătul Meu este de Dreptate!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5188633477845413&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu