joi, 8 aprilie 2021

RUGAȚI-VĂ PENTRU PREOȚII CARE S-AU PIERDUT - Trevignano Romano, 3 aprilie 2021

Iubiți copii, vă mulțumesc că ați fost aici în acest loc binecuvântat și vă mulțumesc că ați ascultat chemarea mea în inima voastră.

Copiii mei, Fiul meu a murit din dragoste și, pentru a vă răscumpăra de păcate, a înviat învingând moartea.

Copiii mei, acesta este un Paște special pentru că de astăzi semnele care vor ajunge vor fi vizibile pentru mulți oameni și mai presus de toate veți vedea cel mai mare și mult așteptat semn, nimeni nu va putea spune că acesta a fost făcut de om.

Copii, astăzi este ziua tăcerii și a durerii, amintiți-vă că sub iubita Lui cruce, am devenit Mama tuturor.

Rugați-vă sub cruce pentru că rănile care vor sosi vor fi spălate cu sângele Fiului meu.

Copii, sunt aici împreună cu voi toți pentru a vă deschide inimile către Har.

Rugați-vă pentru preoții pierduți.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, Fiului și Duhului Sfânt, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5230194907022603&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu