miercuri, 14 aprilie 2021

„RUGĂȚI-VĂ PENTRU ITALIA ȘI PENTRU BISERICĂ, PENTRU CĂ VA PLÂNGE” - Trevignano Romano, 10 aprilie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc că ați ascultat chemarea mea în inima voastră și că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Copiii mei, rugăciunile voastre sunt prețioase, dar mulți nu înțeleg că numai cu rugăciunea pot fi atenuate, îndepărtate sau chiar evitate evenimentele catastrofale.

Copiii mei, mergeți și predicați, fiți apostoli adevărați, ajutați-i pe frații voștri la transformarea lor interioară, pentru că numai așa vor putea avea o mare pace în inimile lor, în ciuda a ceea ce se va întâmpla în curând, altfel anxietatea și frica vor fi singurele stări de spirit; cine este în Cristos, nu va trebui să se teamă de nimic.

Iubiți copii, războiul este din ce în ce mai aproape, rugați-vă pentru Italia și pentru Biserică, pentru că va plânge, va plânge atât de mult pentru că nu a respectat legile lui Dumnezeu, dar amintiți-vă întotdeauna că Inima Mea Neprihănită va triumfa și voi veți fi martori.

Copii, Eu ca Mamă, sufăr văzând multe suflete pierdute, mă rog lui Dumnezeu să aibă milă de acești copii ai mei.

„Amintiți-vă de liberul arbitru”. Copii, alegeți binele, tot ceea ce se va întâmpla de acum v-a fost dezvăluit, nu veți putea spune: „eu nu am știut”.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5272056076169819&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu