vineri, 25 iunie 2021

AM AJUNS LA ORA PREZISĂ LA FATIMA – Carbonia, 19bis.06.2021, ora 16:16 p.m.

Prima locuțiune  

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin

Iubiți copii, EU SUNT FECIOARA CARMELULUI, vin aici, printre voi, cu toată dragostea unei mame pentru a vă conduce la victoria finală asupra lui Satan.

Vin să-mi iau copiii care mă urmează, vin să împlinesc voința Tatălui.

Dumnezeu m-a trimis în mijlocul vostru pentru a-i salva pe copiii Săi, pentru a putea, împreună cu voi, să realizăm acest proiect de mântuire.

Ora este întunecată, copiii mei, este ora întunericului , deja totul se oprește, această lume este pe cale să se stingă definitiv, dar cei care vor urma Iubirea lui Dumnezeu, care vor fi în Iubirea Tatălui, vor avea ajutorul Cerului, alții, în schimb, cei care au ales săl urmeze pe dușmanul infernal, vor avea mult de suferit.

Copiii mei, vor mai fi încă multe convertiri, dar între timp, veți experimenta multă durere pe acest pământ.

Zorii unei noi zile sunt pe cale să răsară din nou pe Pământ. Isus va aduce Cerul Său pe acest Pământ și totul va fi reînnoit și va fi în frumusețea lui Dumnezeu Tatăl, în frumusețea pe care El Însuși a creat-o pentru toți copiii Săi.

Haideți, copiii mei, acesta este ora marii bătălii, suntem acum la provocarea finală, ... fiți gata! ...De îndată ce veți auzi tunetul cerurilor, mânia lui Dumnezeu va veni peste Pământ, dar copiii Lui vor fi duși în alt loc.

Haideți, sunt cu voi pe acest deal, sunt cu voi în casele voastre, sunt cu voi în inimile voastre, sunt mereu alături de voi, vă cer doar să mângâiați Inima Fiului meu Isus, să fiți uniți în rugăciune și să vă iubiți unii pe alții; PUNEȚI-L PE DUMNEZEU PE PRIMUL LOC ÎN VIAȚA VOASTRĂ, acum nu mai există alte situații de urmat, există doar Dumnezeu și rugăciunea!

COPIII MEI, AM AJUNS LA ORA PREZISĂ LA FATIMA,

SUNTEM ACUM LA PROVOCAREA FINALĂ, BISERICA FALSĂ VA MURI,

IAR BISERICA LUI HRISTOS VA TRIUMFA.

Să mergem la luptă tari ca niște lei, Eu vă voi da de la Mine, ...Duhul Sfânt va fi peste voi.

Vă binecuvântez, îmi unesc mâinile mele cu mâinile voastre și împreună mergem puternici, fără nicio teamă, împotriva provocării finale. Să luptăm cu dragostea lui Dumnezeu, să luptăm cu putere, ...să mergem încrezători în victoria noastră în Dumnezeu! Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5621247847917305&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu