marți, 15 iunie 2021

SĂRUTAȚI CRUCEA DE TREI ORI! Carbonia, 09.06.2021, ora 16:19 - Prima locuțiune.

Precedată de recitarea lui Ave Maria și Magnificat. 

Preasfânta Maria: În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Eu vă binecuvântez, vă iau cu mine la pieptul meu și vă apăr de orice atac al celui rău. Satana este puternic, copiii mei, dar Dumnezeu este victorios, El este Creatorul tuturor lucrurilor, El este singurul și adevăratul Dumnezeu. Vor trebui să lupte atât de mult, dar ei sunt deja învinși din start. 

Iată, se apropie timpul, aurora boreală va apărea acum pe Pământ și o va aduce pe Maria printre voi. Fiți gata, copiii Mei, să o primiți în mijlocul vostru. Fiți pregătiți, cu lumânările aprinse, cu sacramentaliile pregătite și cu un mic altar în casa voastră. 

LAUDĂ ȘI MULȚUMIRE ÎN ORICE MOMENT, LUI ISUS DIN PREASFÂNTUL SACRAMENT.

LAUDĂ ȘI MULȚUMIRE ÎN ORICE MOMENT, LUI ISUS DIN PREASFÂNTUL SACRAMENT.

LAUDĂ ȘI MULȚUMIRE ÎN ORICE MOMENT, LUI ISUS DIN PREASFÂNTUL SACRAMENT.

LĂUDAT SĂ FIE IISUS HRISTOS. LĂUDAT SĂ FIE ÎNTOTDEAUNA. 

Sărutați crucea de trei ori! Să continuăm Sfântul Rozariu și să implorăm revenirea grabnică a lui Isus. Îmi unesc mâinile mele cu mâinile voastre și vă binecuvântez pe toți, copiii mei.

Mergeți înainte cu curaj;  să aveți puterea de a lupta împotriva Satanei, pentru că sunteți deja victorioși alături de Maria; rămâneți ascultători față de Isus Cristos. Amin.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5573360276039396

2 comentarii: