sâmbătă, 12 iunie 2021

"COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ CA BISERICILE SĂ NU FIE ÎNCHISE" - Trevignano Romano, 3 iunie 2021

 Copii binecuvântați, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați ascultat chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, dacă ați ști cât de mare este dragostea mea maternă pentru voi! Copiii mei, sunt aici acum și vă cer din nou să vă convertiți inimile.

Dragii mei copii, fiți aproape de inima mea și de cea a Fiului meu Isus, numai așa veți avea mântuirea. Copiii mei, de-acum persecuția a început, dar nu trebuie să vă temeți dacă sunteți în Cristos, pentru că nimic nu vă va lipsi.

Foametea se va simți venind, dar cei care sunt cu Isus trebuie să fie liniștiți. Copiii mei, rugați-vă ca bisericile să nu fie închise și ca hrana vieții veșnice să nu vă fie luată.

Rugați-vă pentru copiii mei iubiți (preoții) și pentru cei pe care Eu i-am chemat pentru salvarea omenirii; îi veți recunoaște după chipul iubirii.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin

 

*Fecioara Maria era îmbrăcată în alb și avea într-o mână Inima lui Isus.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5549867445055346&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu