duminică, 20 iunie 2021

"FOARTE CURÂND VEȚI AUZI CUM SE VA REVOLTA PĂMÂNTUL ȘI CUM SE VOR CUTREMURA MĂRILE ÎN TOATĂ LUMEA" - Trevignano Romano, 15 iunie 2021

MESAJUL LUI ISUS:

Iubiții Mei copii și frați, vă mulțumesc pentru că ați ascultat apelul Meu, M-ați consolat cu prezența voastră și cu rugăciunile voastre intense dictate de inima voastră.

Uitați-vă, astăzi Mi-ați umplut casa, cât aș vrea ca toate bisericile să fie atât de pline de frații și surorile Mele, de laude și cântece, dar acest lucru nu se mai întâmplă și trupul Meu este adesea profanat.

Dragi frați, ne aflăm în timpul dreptății Tatălui Meu, ați crezut că acest timp nu va veni niciodată, dar iată-ne ajunși aici, vă cer să vă înmulțiți rugăciunile, pentru că foarte curând veți simți cum pământul se va revolta și mările se vor agita în toată lumea.

Voi nu M-ați crezut, ci i-ați ascultat pe cei care spuneau că totul va lua o altă turnură și totul va reveni așa cum era înainte, dar nu a fost așa, și totuși continuați să nu credeți și vă gândiți că milostivirea Mea salvează totul; da, este corect, dar Tatăl Meu s-a săturat de toată răutatea umană, voi sunteți indiferenți la tot și v-ați obișnuit chiar și cu cele mai atroce lucruri, pentru că aveți ochii ațintiți doar asupra lucrurilor pământești.

DESCHIDEȚI OCHII, FIȚI CURAJOȘI ȘI TREZIȚI-VĂ CONȘTIINȚELE ADORMITE.

Frații Mei, mulți dintre voi care v-ați rugat astăzi cu inima, veți simți cum coboară Duhul Sfânt. Acum vă las cu Sfânta Mea Binecuvântare în numele Tatălui, în numele Meu și al Sfântului Duh, amin.

Dragul vostru Isus

https://www.facebook.com/photo?fbid=5596012127107544&set=a.242597375782406

Un comentariu: