joi, 24 iunie 2021

"AȘ VREA SĂ VĂ DAU CÂTEVA INDICAȚII CA SĂ RECUNOAȘTEȚI MOMENTUL ÎN CARE FIUL MEU ISUS VA VENI PRINTRE VOI" - Trevignano Romano, 19 iunie 2021

Iubiți copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați ascultat chemarea mea în inima voastră.

Copiii mei, simt că inimile voastre sunt tulburate de aceste vremuri, există atâta confuzie, de aceea aș vrea să vă dau câteva indicații pentru a recunoaște când Fiul meu Isus va veni printre voi și pentru a înțelege mai bine: când veți auzi războaie izbucnind în multe locuri apropiate și îndepărtate, când vedeți că apostazia face ravagii în biserică, unde marii teologi ascund adevărul conducând turma în păcat, negând dreptatea lui Dumnezeu; când foametea (lipsa alimentelor) va fi una dintre multele știri care au trecut neobservate, când epidemiile se vor răspândi peste omenire, când cutremurele vor fi puternice, când veți vedea cum apele vor invada orașele, când veți vedea semnele cerului pe care nu le-ați văzut niciodată, iată, acestea vor fi vremurile mature când Fiul lui Dumnezeu, se va întoarce în toată slava Sa.

Copiii mei, acestea sunt indicațiile mele, fiți cu inima deschisă către Dumnezeu, pentru ca voi să auziți vocea Lui, să găsiți alinare și să înțelegeți iubirea Lui care este pentru fiecare dintre voi. Cine este credincios nu va avea de ce să se teamă.

Vă iubesc și vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

*

După apariția Preasfintei Fecioare Maria, Isus a trecut printre noi, binecuvântându-ne unul câte unul.

Glorie Regelui Regilor

https://www.facebook.com/photo?fbid=5617355438306546&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu