duminică, 20 iunie 2021

OMUL ESTE ÎN PERICOL DACĂ NU SE CONVERTEȘTE – Carbonia, 17.06.2021, ora 20:40 p.m.

Fiica Mea, scrie poporului Meu iubit.

POPORUL MEU, DUMNEZEU ESTE CEL CARE VĂ VORBEȘTE, ASCULTAȚI, GRĂBIȚI-VĂ SĂ VĂ CONVERTIȚI, CASA TATĂLUI AȘTEAPTĂ SĂ-I PRIMEASCĂ PE TOȚI COPIII SĂI.

A sosit vremea celei de-a Doua Veniri a lui Isus în glorie, strigătul Său de mântuire va fi auzit de toți oamenii, dar nu toți vor fi mântuiți, pentru că nu vor asculta de Legile Mele, ...de Poruncile Mele, ... pentru a urma minciuna.

*

IUBIȚI COPII, EU SUNT PREASFÂNTA FECIOARĂ, AM VENIT SĂ VĂ IMPLOR CONVERTIREA, AM VENIT CU MÂINILE MELE ÎMPREUNATE ÎN RUGĂCIUNE SĂ VĂ IMPLOR SĂ VĂ ÎNTOARCEȚI LA FIUL MEU ISUS.

TATĂL MĂ TRIMITE PRINTRE VOI CA VOCE DE TREZIRE A CONȘTIINȚELOR.

El mă trimite să vă deschid inimile închise. Nu fiți nesăbuiți, oamenilor,iadul este deschis, Satana distruge toate lucrurile bune și voi cedați voinței lui, ați devenit incredibil de vulnerabili, urmați legea lui, trăiți în înșelăciune, ...vă pierdeți sufletul!

ACESTA ESTE MOMENTUL PREZIS DE PROFEȚIILE DE LA FATIMA:

SOARELE SE STINGE, ÎNTUNERICUL INVADEAZĂ PĂMÂNTUL,

SUFLETELE VOASTRE AU DEVENIT NEGRE CA SMOALA.

Iubiți copii, cu toată dragostea mea vă strig să vă salvați, să vă întoarceți la Tatăl vostru, la Cel care v-a creat, nu mai ezitați, TIMPUL ESTE TÂRZIU, vulcanul terorii este pe cale să explodeze cu putere ...DACĂ NU VĂ VEȚI ÎNTOARCE LA DUMNEZEUL VOSTRU, VEȚI FI ÎNGROPAȚI DE CENUȘĂ.

Nu rămâneți în păcat, asigurați-vă mântuirea, copiii mei, ascultați strigătul meu de iubire, fugiți de Satana, consacrați-vă Inimii mele imaculate pentru ca eu, ca o femeie îmbrăcată în soare, să vă iau în mine.

Dumnezeu vă iubește și vrea mântuirea voastră, nu mai este timp, convertiți-vă acum, pentru că mâine va fi prea târziu.

DUMNEZEU SE GRĂBEȘTE SĂ INTERVINĂ PENTRU A PUNE CAPĂT ACESTEI CANGRENE, COPIII LUI MOR DIN CAUZA PĂCATULUI,

OMUL ESTE ÎN PERICOL DACĂ NU SE CONVERTEȘTE.

Renunțați la Satana, iubiți copii, convertiți-vă! Convertiți-vă!

Fiți vigilenți... Fiți vigilenți... Fiți convertiți...!

Dumnezeu vă iubește și vă vrea cu El în Paradis, permiteți-mi să vă ajut să vă salvați.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5605194712855952&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu