marți, 22 iunie 2021

CERURILE SUNT DESCHISE DEJA PENTRU COBORÂREA FIULUI OMULUI, SOLSTIȚIUL DE VARĂ VA FI ULTIMA ZI! - Carbonia, 19.10.2016

 Notă: redăm mesajul din 19.10.2016, ora 16:54-17:03

Cerurile sunt deschise deja pentru coborârea Fiului Omului,

Solstițiul de vară va fi ultima zi!

Sunt tot al vostru, Eu sunt Dumnezeul vostru iubire, Eu vin la voi pentru a vă hrăni cu dragostea Mea.

Voi mulțumi fiecărui om care se îndreaptă spre Mine!

Iubiți copii, aurora deja strălucește în diminețile voastre, iată că roaba lui Dumnezeu vine să vă ia cu ea ca să vă călăuzească spre înălțimile cerești.

Este vremea învierii, timpul pentru lucruri noi în minunile iubirii.

Părintește vin să vă dau tot ce am, vă voi conduce la Inima mea și vă voi lua pe toți în Mine. Veniți  binecuvântați Tatălui, veniți să sărbătoriți cu bucurie în Slava Domnului!

CERURILE SE DESCHID DEJA PENTRU COBORÂREA FIULUI OMULUI,

SOLSTIȚIUL DE VARĂ VA FI ULTIMA ZI!

Veți merge alături de Mine și cu Mine veți sărbători gloria Mea. Îngerii din Ceruri vor fi cu voi și împreună cu voi Mă veți încânta cu dragostea voastră. Veți urma sfinților și veți reuși să fiți sfinți printre sfinți!

RĂMÂNEȚI ÎN CARITATE, FIII MEI; URMEAZĂ VENIREA MEA!

SE VA AUZI TUNETUL DIN CERURI ȘI TOȚI ÎȘI VOR ÎNĂLȚA INIMILE SPRE MINE ȘI MĂ VOR ÎNCÂNTA CU DRAGOSTEA LOR, MĂ VOR RECUNOAȘTE ȘI MĂ VOR ACLAMA CA PE SINGURUL DUMNEZEU AL IUBIRII VEȘNICE.

FACEȚI ÎN AȘA FEL ÎNCÂT INIMILE VOASTRE SĂ FIE PUSE ÎN MINE, IAR EU, PREOTUL CREDINCIOS AL LUI DUMNEZEU, VĂ VOI UNGE CU UNTDELEMNUL MEU BINECUVÂNTAT ȘI VĂ VOI PROCLAMA SFINȚI ÎN PREZENȚA MEA.

TOTUL ESTE ACUM APROAPE, VOI ÎNCHEIA ACEST TIMP CU VOI ÎN VICTORIA MEA!

Satana va fi învins și lumea voastră va fi încântată în Mine.

VEȚI AVEA ȘI VEȚI LOCUI ÎN TOATE FRUMUSEȚILE MELE, VEȚI FI FERICIȚI. ÎN NOUA VOASTRĂ VIAȚĂ VEȚI PURTA HAINA CEREASCĂ, CEA PE CARE EU ÎNSUMI O VOI ÎMBRĂCA.

Eu sunt toată dragostea voastră, sunt doar al vostru, sunt singurul vostru Dumnezeu, singurul vostru Bine!

ÎNAINTE, BĂTĂLIA ESTE ÎN DESFĂȘURARE, DAR VOI ALEȘII MEI ÎN CURÂND VEȚI FI RIDICAȚI LA MINE.

Vă iubesc, vă doresc cu ardoare în Mine!

Prietenul vostru credincios Iisus, Hristos pentru dragoste!

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5613897655318991

Un comentariu: