sâmbătă, 19 iunie 2021

VĂ VEȚI AUZI BRUSC NUMELE STRIGAT... – Carbonia, 15.06.2021, ora 19:38 p.m.

VIAȚA SE VA SCHIMBA, ... VIAȚA SE VA SCHIMBA PENTRU COPIII MEI! Voi, preaiubiții Mei, voi care sunteți ascultători de Dumnezeul vostru iubitor, voi care sunteți cei aleși de Tatăl vostru, veți avea o lume nouă plină de Mine și veți avea tot ceea ce posed Eu.

Eu sunt Dumnezeu, Iubirea voastră, Creatorul vostru, Eu sunt Cel care vă iubește infinit, nu vă lipsiți NICIODATĂ DE MINE, EU SUNT VIAȚA, TOTUL ESTE CONȚINUT ÎN MINE, numai în Mine veți avea pace și fericire veșnică.

Bucurii ale Tatălui vostru, o, voi care Mă încântați cu da-ul vostru sincer, iată că vă spun în adevăr: AȚI AJUNS LA SFÂRȘITUL acestei lumi corupte, ÎN CURÂND veți primi darurile Sfântului Duh și vă veți ridica acolo unde Dumnezeu v-a pregătit orice desfătare.

Iubiții Mei copii, vă spun cu adevărat: clopotele bat deja de sărbătoare pentru voi! ... DEODATĂ VĂ VEȚI AUZI CHEMAȚI PE NUME, VEȚI SIMȚI O NOUĂ IUBIRE ÎN INIMA VOASTRĂ, O VEȚI SIMȚI VIBRÂND PUTERNIC, ... CU O IUBIRE INTENSĂ, ... VEȚI PERCEPE PREZENȚA MEA ȘI ÎMI VEȚI STRIGA TOATĂ IUBIREA VOASTRĂ.

ÎN SFÂRȘIT MĂ VEȚI VEDEA ȘI VEȚI ALERGA CA NIȘTE COPII ÎN BRAȚELE MELE, ÎMI VEȚI SPUNE TATĂ ȘI VĂ VEȚI LIPI STRÂNS DE PIEPTUL MEU ȘI MĂ VEȚI PRIVI CU DRAGOSTE, O DRAGOSTE NOUĂ, NEMAIÎNTÂLNITĂ PÂNĂ ACUM: ... VEȚI FI VEȘNIC FERICIȚI!

În timp ce copiii Mei se îndreaptă spre minunile lui Dumnezeu, mulți oameni se îndreaptă spre întunericul veșnic. Inima Mea sfântă plânge și Inima Sfintei Fecioare plânge, dar omul nu vrea să asculte Cerul.

Copiii Mei, știu deja că nu veți asculta și nici nu veți citi aceste mesaje pentru că acum sunteți indiferenți. Inima voastră este pământeană, este atașată de acest pământ mizerabil, încă vă planificați viitorul aici și nu vă dați seama că totul moare, că totul se închide la viață.

Această Umanitate își grăbește sfârșitul convinsă de prevenirea pericolului, nu mai raționează cu capul, ci urmează turma.

Unde veți ajunge, oamenilor? ... Unde? Dacă nu vă întoarceți repede la Dumnezeul vostru Creator, nu veți avea parte decât de suferință veșnică.

Omul bâjbâie în întuneric, dar este convins că se află în lumină: ...săracii, bieții oameni! Îndurare! Fieți-vă milă de voi, oamenilor!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5595934570448633&set=a.242597375782406

Un comentariu: