joi, 3 iunie 2021

IUBIȚI COPII, RUGAȚI-VĂ PENTRU CĂ PĂMÂNTUL SE VA REVOLTA CURÂND... Trevignano Romano, 29 mai 2021

 Dragi copii, vă mulțumesc pentru că ați auzit chemarea mea în inimile voastre.

Iubiți copii, voi ați acceptat cunoașterea ca mântuire, dar puțini au crezut în singurul medicament adevărat, care este Dumnezeu și credința; ei v-au făcut să gustați din fructul pierzaniei, făcându-vă să credeți că aceasta este singura voastră mântuire.

La fel cum s-a întâmplat și în trecut, ați căzut în ispită și în capcana infernală.

Amintiți-vă, copiii mei: Crucea salvează. Copiii mei, rugați-vă pentru Biserica în care cuvântul lui Dumnezeu a fost închis din cauza copiilor mei iubiți care, cu aroganță și mândrie, nu cred în apariții și în îndemnurile mele, ci cred în singurul dumnezeu, cel al lor, și nu mai recunosc prezența mea.

Iubiți copii, rugați-vă pentru că pământul se va răzvrăti în curând. Copiii mei, astăzi îngerii vă privesc din ceruri. Numai rugăciunea vă va putea elibera din aceste lanțuri.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5518535488188542&set=a.242597375782406

Un comentariu: