duminică, 27 iunie 2021

"FRANCMASONERIA ECLEZIASTICĂ VREA O SINGURĂ BISERICĂ CU O SINGURĂ RELIGIE..." Trevignano Romano, 22 iunie 2021

Dragi copii, vă mulțumesc că ați ascultat chemarea mea în inimile voastre.

Iubiți copii, rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă; războiul este la porți; rugați-vă pentru cei puternici ai pământului pentru ca ei să ia decizii diferite de cele deja stabilite.

Rugați-vă pentru America, care va fi pedepsită pentru că a acceptat tot ceea ce este împotriva lui Dumnezeu. Încă o dată vă spun: dacă în viața voastră nu există Dumnezeu și rugăciune, nu veți avea speranță, înălțați laude și în timpul zilei citiți Biblia.

Iubiții mei copii, francmasoneria ecleziastică vrea o singură biserică, cu o singură religie, Biserica în schimb trebuie să meargă pe urmele părinților ei, pentru că este sfântă, catolică, apostolică, întemeiată de Petru, ei nu-L mai recunosc pe Iisus cel viu în Euharistie și mulți dintre ei îi duc pe copiii mei în ghearele diavolului.

Copiii mei, vor fi persecuții și din cauza numelui lui Isus, dar cel care are credință nu va trebui să se teamă de nimic, pentru că Isus va fi mângâierea și seninătatea voastră, iar eu, care sunt Mama voastră, voi proteja mereu mica mea rămășiță, împreună cu îngerii mei.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5628979767144113&set=a.242597375782406

2 comentarii:

  1. Fiecare dintre noi care citim aceste msj.să le distribuim cât mai multor persoane ca ele să fie cunoscute tuturor.Mântuire si sănătate tuturor.

    RăspundețiȘtergere