miercuri, 16 iunie 2021

"FOAMETEA SE APROPIE ȘI S-AR PUTEA SĂ VĂ AFLAȚI ÎN DISPERARE TOTALĂ" - Trevignano Romano, 12 iunie 2021

 Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune.

Copiii mei, vă cer să ascultați sfatul meu și vocea Fiului meu ca să fiți salvați.

Profeții mei au scris mult și au vorbit mult pentru salvarea Omenirii, dar voi nu ascultați. Unii dintre fiii mei iubiți (preoții), s-au îndepărtat de Mine și de Dumnezeu fără să înțeleagă că acest lucru nu va duce la mântuire, ci la pierzanie.

Copiii mei, rugați-vă mult pentru această lume care este acum acoperită de întuneric; lumina credinței este foarte slabă și atunci nu va mai fi posibil să se evite judecata lui Dumnezeu care va veni în curând.

Copiii mei, vă rog cu blândețe să vă faceți provizii, pentru că foametea se apropie și s-ar putea să vă aflați în disperare totală. Providența va veni de pretutindeni, nu vă temeți, aveți încredere în cuvintele lui Isus și păstrați-le în inima voastră. Trăiți aceste mesaje, fiți credincioși cuvântului lui Dumnezeu și Evangheliei.

Inima Fiului meu sângerează pentru păcatele omenirii, va fi salvat cel care va fi ascultat chemările mele până la sfârșitul timpului. Amintiți-vă, Eu vă iubesc atât de mult, încât cine este cu Dumnezeu nu va avea de ce să se teamă.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5588522397856517&set=a.242597375782406


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu