sâmbătă, 30 decembrie 2023

ASTĂZI, PE COLINA BUNULUI PĂSTOR, LUMINA MEA VEȘNICĂ VA COBORÎ ȘI ÎI VA ÎMBRĂȚIȘA PE TOȚI CEI CARE VIN SĂ MĂ VIZITEZE - Carbonia, 23.12.2023

Așa vorbește Domnul:

Poporul Meu... popor sfânt, vouă Mă adresez astăzi, pentru a vă spune că în curând veți fi cu Mine în Paradis!

Fii ai Ierusalimului, vouă... Mă adresez cu toată Iubirea Mea: dați-Mi inimile voastre, spuneți-Mi că sunteți nerăbdători să-mi aparțineți, să Mă îmbrățișați, cereți ajutorul Meu dacă nu puteți reuși singuri, pentru că brațele lumii sunt grele.

Și... vouă, fiii Mei și care "nu mai sunteți ai Mei" prin alegerea voastră liberă, vă spun:  mergeți pe calea pe care ați preferat-o, ...pentru voi va fi plâns și scrâșnirea dinților.

Și ..., pacea să fie cu voi, cei care ascultați Cuvântul Meu, chemările Mele la convertire ... și vă pregătiți să Mă recunoașteți ca Dumnezeu al Mântuirii.

Iubiți fii, Mă adresez vouă cu iubire imensă: vreau să vă mângâi inimile, vreau să vă pecetluiesc în Mine, fiți fermi în Cuvântul Meu, nu vă abateți de la Legile Mele, căutați sfințenia, îndepărtați-vă de păcat.

Astăzi, pe colina Bunului Păstor, Lumina Mea veșnică va coborî și îi va îmbrățișa pe toți cei care vin să Mă vizieze. Sunt Eu, Mântuitorul vostru Dumnezeu, care vă vorbesc, vă chem înapoi la Mine: nu fiți surzi, o, oameni, intervenția Mea să nu vă ia prin surprindere. Fiți curați, detestați păcatul, căutați Sacrul și îndepărtați-vă de profan.

Scaunul Sfântului Petru se află sub asediul dușmanului, Biserica este acum învăluită în întuneric, și-a pierdut harul iubirii, s-a consacrat satanei!

Eu sunt Crăciunul! Sunt Pruncul Isus: Iată, vin la voi, iubiți fii, pentru a vă cere să mă adorați,.... să mă recunoașteți ca unicul și adevăratul Dumnezeu. Numai așa vă puteți salva și puteți intra pe porțile Imensității Cerești.

În această noapte ... Eu voi coborî din nou la voi, Mă voi odihni pe acele leagăne pe care le voi găsi împodobite pentru a Mă primi. În toate casele lumii voi veni să binecuvântez locurile care Mă așteaptă cu iubire.

Eu vin ca Dumnezeu al Mântuirii, Eu "Om-Dumnezeu"! Voi veni în veșminte sclipitoare, voi iradia inimile oamenilor, Îi voi îmbrăca cu lumina Mea și voi binecuvânta calea lor în sfințenie și iubire adevărată.

Strigați către Mine toată dragostea voastră, fiii Mei, îmbrățișați-Mă în inimile voastre.. și.. cereți iertare pentru păcatele voastre, Eu vin ... pentru a vindeca tot ce este putred, vin să vă curăț de mizeria satanei!

Ascultați-Mă, fiii Mei, momentul este crucial pentru această Omenire.

Vă binecuvântez și vă aștept pe toți la Mine.

Dumnezeu Mântuitorul!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/12/24/oggi-al-colle-del-buon-pastore-discendera-la-mia-luce-perenne-e-abbraccera-tutti-coloro-che-verranno-a-trovarmi/

Un comentariu: