joi, 14 decembrie 2023

PREASFÂNTA FECIOARĂ ESTE AICI, ÎN MIJLOCUL NOSTRU: ESTE AICI, PE COLINA SFÂNTĂ! – Carbonia, 02-12-2023 (locuțiunea de la ora 16:42)

Ea ... atinge inimile noastre ... le însemnează cu semnul Crucii, simbol al Învierii, ne îmbrățișează în numele Fiului ei Isus Cristos... ne ajută să traversăm această vale de lacrimi! Alături de ea suntem protejați de atâtea atacuri ale celui rău. Ea ne susține în căderile noastre, ea ne ajută să ne ridicăm din nou!

Astăzi ea ne spune:

Copiii mei binecuvântați: "Iată-mă! Eu sunt mereu alături de voi, sunt Preasfânta voastră Mamă, sunt Mama lui Isus și Mama voastră. El mi-a acordat harul de a vă avea ca și copii ai mei, la picioarele Crucii.

Sunt aici, copiii mei, vă așez pe toți sub Mantia mea, vă păstrez la mine! Să nu vă fie teamă de nimic! Purtați lupta cu dușmanul cu Rozariul în mâini, cereți “Milostivire” Domnului nostru Isus Cristos! Cereți-I iertare pentru că L-ați jignit de atâtea ori cu căderile voastre, cu gândurile voastre, cu voința voastră... diferită de a Lui.

Copiii mei iubiți, abia aștept să vă duc în Țara Nouă... să puneți picioarele goale pe pajiști noi, verzi, pline cu flori parfumate și cu apă de izvor care se revarsă! Pe acea pajiște, Isus se va manifesta în măreția Sa de Dumnezeu Unic și Adevărat. El Se va face mic cu copiii Săi .... îi va lua de mână pentru a se juca cu El,  le va oferi tot ce este al Său, ...Totul, ...Binele Absolut! Nu există alt Bine, pentru că El este singurul Bine.

Copiii mei iubiți, duceți această bătălie alături de mine, pentru ca să puteți fi îmbrățișați de Isus al vostru, Cel care și-a dat viața pentru mântuirea voastră! El S-a oferit pentru voi pe Cruce: o moarte îngrozitoare.... sfârșitul unui mare chin suferit după capturarea Sa în Ghetsimani: L-au torturat în toate felurile. Isus încă mai agonizează, copiii mei, El vă privește din Raiul Său și plânge, El plânge pentru că știe durerea prin care va trebui să treceți, durerea prin care El a trecut deja, pentru aceasta... vă îndeamnă la convertire, să vă întoarceți la Dumnezeu, să fiți copii ai lui Dumnezeu și nu ai lumii! El vă îndeamnă să abandonați tot ceea ce este căzut!

Din această lume, nimic nu vă aparține: tot ceea ce există va fi pierdut.... Pământul va fi reînnoit în toate și pentru toate, nu va rămâne nici o fărâmă din ceea ce cunoașteți astăzi. Totul va fi diferit! Și voi veți fi diferiți, copiii Mei, reînnoiți în spirit... veți fi oameni noi, veți vedea cu ochii lui Dumnezeu, veți vorbi cu "Cuvântul" lui Dumnezeu... veți vesti harul lui Dumnezeu avut în voi voi și peste cei dragi vouă.

Umpluți de Duhul Sfânt, veți fi frumoși ca Soarele, veți fi în Lumină, pentru că sunteți Fii ai Luminii. Abandonați-vă Voinței lui Dumnezeu, o, oameni!

Copii iubiți, luați Sfântul Rozariu în mâinile voastre... și cereți ajutorul Mariei,

cereți-i să-și pună mâinile peste mâinile voastre de fiecare dată când vă rugați.

Pe pământ, tot ceea ce aparține lui Dumnezeu se va întoarce la Dumnezeu! Să nu vă fie teamă de nimic! Pocăiți-vă și veți avea mângâiere de la Dumnezeu Însuși.

Înainte! Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt.Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/12/07/la-vergine-santissima-e-qui-in-mezzo-a-noi-e-qui-al-sacro-colle/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere