vineri, 8 decembrie 2023

ORA DE HAR UNIVERSAL - 8 decembrie în cinstea Mariei, Rosa Mystica de la ora 12 la 13, cu rugăciuni

 Pentru venirea Mea la Montichiari, Eu doresc să fiu numită Rosa Mystica. Doresc ca în fiecare an, la 8 decembrie, să se practice, la ora 12 la prânz, Ora de Har Universal. Prin această practică se vor obţine numeroase haruri spirituale şi trupeşti.”

ORA DE HAR 

(nu trebuie să fim distrași de nimic în această oră)

Isuse, iartă-ne căci am păcătuit!

Isuse, ai milă de noi, de familiile noastre și salvează-ne pe noi toți!

În această oră de har, în comuniune cu toți cei care se roagă acum pe întreg pământul, cu toţi îngerii şi sfinţii din Cer și cu sufletele sfinte din Purgator dorim să obținem  numeroasele  haruri promise. Oferim acceastă Oră de Har Universal ca Adorație prin Inima Neprihănită a sfintei Fecioare Maria, Rosa Mystica. 

DE 3 ORI - PSALMUL 50
Ai milă de mine, Dumnezeule,
după marea ta bunătate,
și, după mulțimea îndurărilor tale,
șterge fărădelegea mea.
Spală-mă cu desăvîrșire de nelegiuirea mea
și curăță-mă de păcatul meu.
Căci recunosc fărădelegea mea
și păcatul meu stă pururi înaintea mea.
Împotriva ta, numai împotriva ta am păcătuit
și ce-i rău înaintea Ta am făcut.
De aceea, tu ești drept în sentințele Tale
și nepărtinitor în judecățile Tale.
Căci, iată, în nelegiuire m-am născut
și în păcat m-a zămislit mama mea
Dar Tu iubești adevărul în adîncul inimii,
fă deci să pătrundă înțelepciunea înlăuntrul meu.
Stropește-mă cu isop și voi fi curat,
spală-mă și voi fi mai alb decît zăpada.
Fă să aud un cuvînt de bucurie și veselie
și oasele pe care le-ai zdrobit vor tresălta.
Întoarce-Ți fața de la păcatele mele
și șterge toate nelegiuirile mele.
Creează în mine o inimă curată, Dumnezeule,
și un duh statornic înnoiește înlăuntrul meu.
Nu mă alunga de la fața Ta
și duhul tău sfînt nu-l lua de la mine.
Dă-mi iarăși bucuria mîntuirii Tale
și întărește-mă cu duh binevoitor.
Atunci voi învăța pe cei fără de lege căile Tale
și cei păcătoși la tine se vor întoarce.
Mîntuiește-mă de sînge, Dumnezeule,
Dumnezeul mîntuirii mele,
și limba mea va preamări dreptatea Ta.
Doamne, deschide-mi buzele
și gura mea va vesti lauda Ta.
Pentru că jertfele nu-ți sunt plăcute
și, chiar dacă Ți-aș aduce,
arderile de tot nu Te-ar mulțumi.
Jertfa mea, Dumnezeule, este duhul smerit,
inima căită și smerită, Dumnezeule, n-o disprețui.
În bunătatea Ta, Doamne, fă bine Sionului
și reclădește zidurile Ierusalimului.
 Atunci îți vor fi plăcute jertfele de împăcare,
arderile de tot și ofrandele;
atunci ți se vor oferi viței pe altarul Tău. Amin.
 

ROZARIUL

Prin mijlocirea Mamei noastre cerești, Mama lui Dumnezeu, prin viața, moartea și învierea lui Isus Cristos, Mântuitorul și Răscumpărătorul sufletelor, Îți cerem, Părinte Ceresc, să oprești orice complot terorist planificat de păcătoșii posedați care îi urăsc pe copiii lui Dumnezeu. În numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. Amin.“

Rugăciune înainte de Rozariu

„Regina Sfântului Rozariu, Tu ai binevoit să vii la Fatima pentru a descoperi celor trei păstoraşi comorile de haruri ascunse în Rozariu. Aprinde în inima mea o iubire sinceră pentru această devoţiune, pentru ca meditând Misterele Mântuirii noastre, reamintite de acesta, să pot să mă îmbogăţesc cu roadele acestuia, obţinând pace pentru lume, convertirea păcătoşilor şi a Rusiei şi harurile pe care le cer de la Tine prin acest Rozariu (fiecare menţionează cererea sa... ). Cer asta pentru mai mare slavă a lui Dumnezeu, pentru prețuirea Ta şi pentru binele sufletului meu şi al tuturor sufletelor. Amin.”  

CREZUL.....                                                                               

Tatăl nostru...

- Dumnezeu Te salută, Preasfântă Fecioară Marie, Fiică a Tatălui Ceresc!

- Dumnezeu Te salută, Preasfântă Fecioară Marie, Mama Fiului Unul Născut!

- Dumnezeu Te salută, Preasfântă Fecioară Marie, Mireasă Nepătată a Sfântului Duh!

- Preasfântă Fecioară Marie, te salutăm de 33.000 de ori, cum Te-a salutat Sfântul Arhanghel Gabriel. Te bucuri în Inima Ta și noi în inimile noastre că Sfântul Arhanghel ți-a adus acest salut ceresc și Ți-a spus: Bucură-Te Marie, cea plină de har, Domnul......(se recită de 3 ori)

-1 Bucură-te Marie... pt darul încrederii

Slavă Tatălui...

Misterele de durere

După fiecare decadă: O, Isuse a Îndurării Divine, ascultă ruga mea către Tine pentru ca eu sunt aici ca să fac voia Ta!

1.Primul mister: Agonia lui Isus în Grădina Măslinilor: „Părinte, dacă este cu putinţă, treacă de la Mine paharul acesta! Însă nu precum voiesc Eu, ci precum voieşti Tu”. În acest mister medităm cum Isus Cristos, rugându-se în Grădina Măslinilor, a transpirat sânge.

2. Al doilea mister: Biciuirea lui Isus: „Noi am fost vindecaţi prin rănile Lui”. În acest mister medităm cum Isus Cristos a fost biciuit groaznic în casa lui Pilat.

3. Al treilea mister: Încununarea cu spini a lui Isus: „Iată regele vostru!” În acest mister medităm cum Isus a fost încununat cu o coroană de spini.

4. Al patrulea mister: Isus îşi duce crucea: „Ca un miel blând dus la înjunghiere”. În acest mister medităm cum Isus a fost condamnat la moarte şi cum i s-a pus crucea grea pe umeri.

5. Al cincilea mister: Moartea lui Isus pe cruce: „El a murit pentru păcatele noastre”. În acest mister medităm cum Isus, ajungând pe muntele Calvar, a fost răstignit pe cruce.

La sfârşitul Rozariului: Bucură-te Regină,  Maica milei, viaţa, mângâierea şi nădejdea noastră, bucură-te. Către tine strigăm surghiuniţi fii ai Evei. Către tine suspinăm, gemând şi plângând în această vale de lacrimi. Aşadar, mijlocitoarea noastră, întoarce spre noi ochii tăi cei milostivi şi după surghiunul acesta, arată-ni-l nouă pe Isus, binecuvântatul rod al trupului tău. O milostivă, o blândă, o dulce Fecioară Maria.

Roagă-te pentru noi, Sfântă Maică a lui Dumnezeu.
Ca să ne facem vrednici de făgăduinţele lui Cristos.

Să ne rugăm. Dumnezeule, al cărui Unul-născut, prin viaţa, patima, moartea şi învierea Sa, ne-a pregătit răsplata mântuirii veşnice, dă-ne te rugăm harul ca cinstind aceste mistere, prin Rozariul preasfintei Fecioare Maria, să imităm ceea ce ele cuprind şi să dobândim ceea ce ele făgăduiesc, prin acelaşi Cristos, Domnul nostru. Amin.

Magnificat
Sufletul meu îl preamăreşte pe Domnul şi duhul meu tresaltă de bucurie în Dumnezeu, Mântuitorul meu căci a privit la smerenia slujitoarei Sale. Iată, de acum toate popoarele mă vor numi fericită, căci mi-a făcut lucruri mari Cel Atotputernic, şi numele Lui e sfânt.
Milostivirea Lui dăinuie din neam în neam peste cei ce se tem de El.
A arătat puterea braţului Său, i-a risipit pe cei mândri în cugetul inimii lor, i-a dat jos de pe tron pe cei puternici şi i-a înălţat pe cei smeriţi; pe cei flămânzi i-a copleşit cu bunuri, iar pe cei bogaţi i-a

lăsat cu mâinile goale. L-a sprijinit pe Israel, slujitorul Său, amintindu-şi de îndurarea Sa, după cum a promis părinţilor noştri, lui Abraham şi urmaşilor lui în veci. Slavă Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh. Precum era la început, şi acum şi pururi şi în vecii vecilor. Amin.

Toată frumoasă ești, Marie, 
Și prihană strămoșească nu este în tine! 
Tu ești slava Ierusalimului; 
Tu ești bucuria lui Israel; 
Tu ești cinstea neamului nostru; 
Tu ești mijlocitoarea păcătoșilor. 
O, Marie, o, Marie! 
Fecioară preaînțeleaptă, Maică preaîndurată. 
Roagă-te pentru noi, 
Mijlocește pentru noi, 
La Domnul Isus Cristos! Amin.

Litania Inimii Neprihănite a Mariei (compusă de Sf. Ioan Eudes) 

 Doamne, miluieşte-ne!

Doamne, miluieşte-ne!

Cristoase, miluieşte-ne!

Cristoase, miluieşte-ne!

Doamne, miluieşte-ne!

Doamne, miluieşte-ne!

Tată din cer, Dumnezeule, miluieşte-ne pe noi!

Fiule, Răscumpărătorul lumii, Dumnezeule, miluieşte-ne pe noi!

Duhule Sfânt, Dumnezeule, miluieşte-ne pe noi!

Sfântă Treime, un singur Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi!

Inimă Preasfântă a lui Isus, miluieşte-ne pe noi!

Inimă Neprihănită a Mariei, *roagă-te pentru noi! 

Inimă a Mariei, oglinda Inimii lui Dumnezeu, *

Inimă a Mariei, imagine desăvârşită a Inimii Tatălui Veşnic, *

Inimă a Mariei, bucuria Fiului lui Dumnezeu, *

Inimă a Mariei, pecetea Duhului Sfânt, *

Inimă a Mariei, sanctuarul Dumnezeirii, *

Inimă a Mariei, templul Preasfintei Treimi, *

Inimă a Mariei, tronul voinţei dumnezeieşti, *

Inimă a Mariei, păstrătoarea Cuvântului lui Dumnezeu,*

Inimă a Mariei, oglinda Pătimirii lui Cristos, *

Inimă a Mariei, strâns unită cu Inima lui Cristos, *

Inimă a Mariei, speranţa şi bucuria inimilor noastre, *

Inimă a Mariei, izvorul a toată mângâierea, *

Inimă a Mariei, focarul iubirii dumnezeieşti, *

Inimă a Mariei, minune a carităţii, *

Inimă a Mariei, centru al blândeţii, *

Inimă a Mariei, adânc de umilinţă, *

Inimă a Mariei, locuinţa Înţelepciunii, *

Inimă a Mariei, râu de Milostivire, *

Inimă a Mariei, înflăcărată de zel pentru mântuirea sufletelor, *

Inimă a Mariei, modelul tuturor virtuţilor, *

Inimă a Mariei, adânc de haruri, *

Inimă a Mariei, cartea vieţii, *

Inimă a Mariei, comoara Bisericii, *

Inimă a Mariei, oracolul creştinilor, *

Inimă a Mariei, tabla legii dumnezeieşti, *

Inimă a Mariei, extazul inimilor noastre, *

Inimă a Mariei, încântarea inimilor noastre, *

Inimă a Mariei, alinare în surghiunul nostru, *

Inimă a Mariei, regina inimilor noastre, *

Fii milostiv, iartă-ne, Isuse!

Fii milostiv, ascultă-ne, Isuse!

Pentru Inima Ta Dumnezeiască, **ascultă-ne, Isuse!

Pentru preaiubita şi preasfânta Inimă a Mamei Tale, **

Pentru nesfârşita sa ură faţă de păcat, **

Pentru marele său dispreţ faţă de lume, **

Pentru adânca sa umilinţă, **

Pentru dulcea ei bunătate, **

Pentru iubirea ei deosebită faţă de toţi cei care-i sunt devotaţi, **

Pentru nesfârşita ei iubire faţă de Tatăl Veşnic, **

Pentru iubirea arzătoare cu care te iubeşte, **

Pentru dorinţele ei preaevlavioase, **

Pentru suspinele ei arzătoare de iubire, **

Pentru durerile ei cumplite, **

Pentru bucuriile ei pământeşti şi veşnice, **

Pentru unirea ei desăvârşită cu Inima Ta, **

Inimi nepreţuite ale lui Isus şi Mariei, comoara inimilor noastre, luaţi în stăpânire inimile noastre în veci! Inimi preaiubite ale lui Isus şi Mariei, viaţa inimilor noastre, trăiţi în inimile noastre în veci!

Inimi preascumpe ale lui Isus şi Mariei, stăpânele inimilor noastre, domniţi în inimile noastre în veci!

 Roagă-te pentru noi, Regină zămislită fără de prihană strămoşească,

Ca să ne facem vrednici de făgăduinţele lui Cristos!

Să ne rugăm: Dumnezeule atotputernic şi veşnic, care ai pregătit în Inima Sfintei Fecioare Maria o locuinţă vrednică de Duhul Sfânt, dă-ne harul să cinstim cum se cuvine Inima ei pentru ca astfel să putem trăi după Inima Ta. Prin Cristos, Domnul nostru. Amin.

Rugăciunea puternică a papei Ioan Paul al II-lea în care cere de la Domnul să ne păzească de multele fețe ale răului. Este o rugăciune ce rămâne valabilă cât timp diavolul continuă să existe pe pământ 

Inimă Neprihănită! Ajută-ne să învingem amenințarea răului care se înrădăcinează atât de ușor în inimile oamenilor de azi și ale cărei efecte nemăsurabile îngreunează deja lumea modernă și care par să blocheze calea spre viitor!

-De foamete și de de război, izbăvește-ne.

-De război nuclear, de auto-distrugere și de orice fel de suferință, izbăvește-ne.

-De păcate împotriva vieții încă de la concepere, izbăvește-ne.

-De ură și de defăimarea copiilor lui Dumnezeu, izbăvește-ne.

-De orice tip de injustiție în societate, atât națională cât și internațională, izbăvește-ne.

-De încălcarea poruncilor lui Dumnezeu, izbăvește-ne.

-De încercarea de a înăbuși în inimi credința în Dumnezeu, izbăvește-ne.

-De pierderea discernământului între bine și rău, izbăvește-ne.

-De păcate împotriva Duhului Sfânt, izbăvește-ne.

Acceptă, O Mamă a lui Cristos, plânsetul încărcat cu suferințele tuturor oamenilor, încărcat cu suferințele tuturor popoarelor.

Ajută-ne cu puterea Duhului Sfânt să învingem toate păcatele individuale cât și ”păcatul lumii”; păcatul manifestat în toate formele.

Să fie din nou relevată în istoria lumii infinita putere salvatoare a Răscumpărării: puterea Iubirii milostive! Fie ca ea să pună capăt diavolului! Ea să schimbe conștiința! Fie ca Inima Ta Imaculată să se descopere pentru toată lumina Speranței! Amin.

ROZARIUL NEPRIHĂNITEI ZĂMISLIRI 

(pentru purificarea noastră interioară)

Crezul, Tatăl nostru, Bucură-Te Marie, Slavă Tatălui

Bobiţa Mare:

 Marie, Neprihănită Zămislire, Tu, care ai primit de la Dumnezeu-Tatăl toate Harurile, ai milă de noi, sărmanii păcătoşi şi mijloceşte pentru ca să obţinem pe acest pământ, purificarea trupurilor, inimilor şi sufletelor noastre! Şi pentru ca nimic să nu ne poată împiedica să fim primiţi în împărăţie! Amin!

Bobiţa mică:

 Marie, prin Puritatea Ta Feciorelnică, ajută-ne să ne îndepărtăm de păcat! Amin!

La sfârşit:

 Dumnezeule, Tatăl nostru, pentru că eşti infinit de bun şi pentru că Iubirea Ta pentru noi nu are limite, Te implorăm, cu umilinţă, prin Inima Neprihănită a Mariei: Vino şi atinge inimile noastre cu puterea Duhului Sfânt pentru ca să dorim, tot timpul, aici, pe pământ să creştem în sfinţenie. Depunem în mâinile Tale, prin Isus, fiul Tău, povara păcatelor noastre, pentru ca eliberaţi de orice întinăciune, să ne putem odihni în Braţele Tale, Tată Ceresc Bun şi Îndurător! Amin!

RUGĂCIUNE DE CONSFINȚIRE LA INIMA NEPRIHĂNITĂ A MARIEI
   "Inima Neprihănită a Mariei, care în schimbul iubirii Tale față de noi primești atâtea ofense, eu îți ofer și consacru pentru totdeauna ființa mea întreagă, pentru a corespunde cel mai bine iubirii Tale de Mamă, pentru a repara injuriile pe care le primești din partea atâtor fii nerecunoscători, și pentru a trăi din partea mea consacrarea lumii întregi, atât de mult dorită de Inima Ta și făcută de Sfântul Părinte Papa.

   Binevoiește a primi această umilă, dar sinceră oferire. Sufletul meu, trupul meu, viața mea sunt ale Tale; și, pentru că îți aparțin în întregime, păzește-mă și apără-mă ca pe un bun al Tău. Amin."

Rugăciunea Regina Cerului

Augustă Regină a cerului, Suverană, Stăpână a îngerilor, Ţie care de la Început ai primit de la Dumnezeu Puterea şi Misiunea de a zdrobi capul satanei, Îţi cerem, cu umilinţă să trimiţi Legiunile Tale sfinte pentru ca, sub ordinele Tale şi prin Puterea Ta, ele să-i urmărească pe demoni, să se lupte cu ei peste tot, să le înnăbuşe îndrăzneala şi să-i trimită înapoi in Abis. Preasfânta mea Mamă, trimite-Ţi îngerii să ne apere şi să-l alunge pe vrăjmaşul cel crud de la noi. Toţi Îngerii şi Arhanghelii Tăi Sfinţi să ne ajute şi să ne ocrotească. Amin .O, bună şi duioasă Mamă! Tu vei fi pururea Iubirea şi Speranţa noastră. Sfinţi ,Îngeri şi Arhangheli, păziţi-ne şi apăraţi-ne. Amin.

“Maicã Sfântã cu Inima Neprihãnitã!Te rog, ajutã-mã ca tot timpul vieţii mele sã dãruiesc Inimii Tale Neprihãnite trandafirii albi ai faptelor mele bune. Maria, ajutã-mã sã trãiesc întotdeauna în prezenţa Ta plinã de iubire.

Maicã Sfântã, ajutã-mã ca sufletul meu sã fie curat în fiecare zi, aşa cum cere Inima Ta Neprihãnitã. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu