duminică, 10 decembrie 2023

MESAJELE LUI IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 28, 29, 30 noiembrie și 1 decembrie 2023

MARȚI, 28 NOIEMBRIE 2023

Începeți să trăiți ca și cum ...30 aprilie 2021

 "Copiii Mei, se apropie o perioadă de mare lipsă pe pământ. Aceasta va fi o perioadă în care mulți dintre copiii Mei vor rămâne fără locuri de muncă. Mulți vor fi în nevoi. Foametea va fi peste tot și cei mai mulți oameni vor fi în nevoie.

Eu permit ca acest timp de lipsuri să vină pentru a-i determina pe mulți pierduți să strige la Mine și să fie salvați. Cei dintre voi care v-ați dedicat Cuvântului Meu veți înțelege cum să parcurgeți acest timp. Cei care au ignorat Cuvântul Meu, care nu M-au ales pe Mine sau căile Mele, vor pieri pentru că au ales continuu lumea în locul Meu.

Știți că acest timp se apropie. Doresc ca voi să începeți să trăiți ca și cum ar fi deja aici, așa cum va fi în curând. Pregătiți-vă pe voi înșivă și viețile voastre pentru a-l parcurge. Fiți atenți la el, deoarece este primul element al furtunii despre care v-am spus că va veni."

NOTĂ: Am văzut un căpitan care naviga cu o barcă spre o furtună uriașă și întunecată. Trebuia să ajungă undeva și știa că, dacă intra în furtună în poziția corectă, avea șanse mult mai mari să treacă prin ea în siguranță.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=654465213516508&set=a.403808015248897

Miercuri, 29 noiembrie 2023

Repostat: 18 iulie 2016 - Navigând

"Copiii Mei se întreabă cum vor naviga prin aceste mari schimbări din viața lor.

Copiii Mei, ori de câte ori veți fi incapabili, vă voi trimite ajutor. Eu sunt întotdeauna lângă voi pentru a vă ajuta, iar ceilalți copii ai Mei care ascultă de vocea Mea vă vor ajuta și ei atunci când călătoria este prea dificilă pentru voi. Nu vă temeți.

Lumea voastră se schimbă rapid, deoarece am accelerat timpul. Sfârșitul se apropie rapid și cea mai mare parte a lumii nu este conștientă de ceea ce urmează. Lucrați acum, cât este ziuă, și lăsați-Mi Mie detaliile vieții voastre de zi cu zi, pentru că Eu vă asigur și vă ajut cu schimbările care vă așteaptă.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=654791653483864&set=a.403808015248897

JOI, 30 NOIEMBRIE 2023 - Voi găsi Eu credință?

 "Copiii Mei, de ce vă uitați cu teamă la viitor, când v-am spus cum să evitați ororile care vor veni? De ce vă neliniștiți și vă faceți griji, când tot ce trebuie să faceți este să umblați îndeaproape cu Mine, că nu va fi nimic pentru care să vă faceți griji?

Doresc ca copiii Mei să umble cu mai multă credință. Doresc ca voi să credeți ceea ce v-am vorbit și să vă comportați la fel.

Când Mă voi întoarce, voi găsi credință pe pământ? Voi găsi credință în voi?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=655324040097292&set=a.403808015248897

VINERI, 1 DECEMBRIE 2023 - Creșterea cruzimii

"Copiii Mei, dușmanul a trimis o sporire a cruzimii în lume pentru a vă împiedica și pentru a vă speria.

Ca urmare, Eu eliberez o creștere a îndrăznelii în copiii Mei, pentru a vă ajuta să rămâneți puternici pentru Mine în acest timp.

Îi ajut, de asemenea, pe copiii Mei să se desprindă de lucrurile lumii și să-și piardă gustul pentru ele cu fiecare zi care trece, pentru ca voi să puteți veni mai repede acasă la Mine.

Timpul vostru pe pământ este atât de scurt acum, fiți atenți să nu cădeți în plasa înșelăciunilor inamicului, copii."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=655850040044692&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu