miercuri, 6 decembrie 2023

PĂMÂNTUL ESTE PE CALE SĂ FIE LOVIT DE UN ASTEROID! - Carbonia, 25.11.2023

Bucurați-vă, copiii Mei, bucurați-vă! Iată că timpurile vechi s-au încheiat, acum începe adevărata viață pentru cei care Mi-au rămas credincioși Mie, Dumnezeu Iubire!

Cântați la harpe și cobză, cântați de sărbătoare, o, chimvale! Iată, Regele Slavei vine să susțină pe copiii Săi, sunete nesfârșite de orgă se vor uni și vor cânta cu entuziasm Slavă lui Dumnezeu! Universul întreg va auzi ... inimile oamenilor vor vibra în iubire, ... Iată că Eu vin!!! Amin.

Copiii Mei, deschideți-Mi ușile inimii voastre, lăsați-Mă să vă pot lua cu Mine și să vă dau din Mine viața nouă. Veniți, iubiții Mei, veniți și luați răsplata voastră, veniți și bucurați-vă de dreptul de moștenitori ai lui Dumnezeu pentru că sunteți copiii Lui.

Uniți-vă într-o singură inimă și un singur suflet, copiii Mei, fiți bucuroși cu toții!

Eu sunt Dumnezeul păcii, al fericirii veșnice, nu vă îndepărtați de Mine! Ați ajuns de-acum la capătul cursei, în curând veți fi răpiți în Rai. Furtuna nu-i va lovi pe copiii lui Dumnezeu! Îmbrățișați-vă unii pe alții, o, oameni, nu vă mai urâți și nu vă mai faceți rău, înfrânați-vă, iubirea Mea este infinită! Cereți-Mi iertare pentru că M-ați jignit cu brutalitate... și Eu, în marea Mea Milostivire, îi voi ierta pe cei care se căiesc.

Fiică iubită, scrie din nou poporului Meu iubit, scrie, o, scriitor iubit al lui Dumnezeu, scrie, strigă lumii Adevărul Meu!

Pământul este pe cale să fie lovit de un asteroid! Franța va arde. Italia o va urma!

Europa va fi călcată în picioare de inamic! Oamenii vor întâlni moartea!!!

Ochiul Meu privește această suferință umană... Omul refuză chemarea Mea la mântuire... Nu voi putea să-i ajut pe cei care M-au îndepărtat din viața lor!

Puneți-vă în Mine, o, oameni, nu preferați lucrurile lumii în locul Meu.

În adevăr, în adevăr vă spun: sunteți la un pas de prăpastie, întoarceți-vă la Mine!

Numai Eu vă pot mântui ... Eu îi voi salva pe toți cei care aleg să fie "ai Mei".

Convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă!!! ... Convertirea voastră este urgentă pentru salvarea voastră.

Copiii Mei, vă atrag atenția asupra adevăraților Mei profeți: ei transmit Cuvântul Meu Sfânt, ei anunță ceea ce Dumnezeu le poruncește pentru binele Omenirii. Nu-i călcați în picioare pe profeții Mei... ci ajutați-i în misiunea lor dificilă.

Iubiți copii, urmați-L pe Isus. Fiți Chipul și Asemănarea Lui! Nu rostiți cuvinte de minciună și trădare... nu fiți ca Iuda, ci... fiți sfinți.

Pregătiți calea pentru Domnul care vine, deschideți-I inimile voastre, o, oameni, dăruiți-vă ca "slujitori" credincioși ai Lui. Fiți adevărați prieteni ai Domnului!

Vă repet: uniți-vă într-o singură inimă și un singur suflet, copiii Mei. Eu sunt Dumnezeul păcii, al fericirii veșnice! Nu vă îndepărtați de Mine, copiii Mei, ați ajuns de-acum la capătul cursei, veți fi în curând răpiți în Rai.

Eu le dau ultimele instrucțiuni profeților Mei: păziți refugiile Mele, în curând Eu vă voi chema pe nume! Ora se apropie!, nu fiți neghiobi... nu pierdeți timpul, iarna pentru multe suflete va fi geroasă... Se vor pierde.

Ascultați Vocea Mea, o, oameni! Răspundeți-Mi, copiii Mei!

Convertiți-vă! Convertiți-vă! Convertiți-vă!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/11/27/la-terra-e-per-essere-colpita-da-un-asteroide-2/

Un comentariu: