marți, 5 decembrie 2023

Un mesaj de la Domnul dat iubitei Shelley Anna

 Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, primiți binecuvântările Mele urgente de har, milă și protecție.

Este foarte urgent să vă despărțiți de lucrurile acestei lumi care vă împiedică să mergeți cu Mine. Un întuneric al răului își aruncă umbrele asupra voastră, pândind sub fiecare tentație care vă face să vă poticniți.

Întoarceți-vă la Inima Mea Sfântă cu o inimă umilă și plină de căință, pocăiți-vă și primiți mila Mea care se revarsă pentru toți.

Rugați-vă Rozariul de lumină al Mamei Mele care va eradica întunericul care vă înconjoară. Meditați la misterele sale care vă vor reînnoi credința în Mine.

Rămâneți ascunși în Inima Mea Sfântă, unde veți fi protejați de persecutorii care vin împotriva Euharistiei Mele și a Bisericii Mele care se ține tare de Tradițiile Mele. Tentaculele urâciunii pustiirii au pus stăpânire pe această lume. El va sta în curând în locul sfânt în timp ce o religie mondială unică și o nouă ordine mondială vor fi stabilite. Moneda digitală deschide calea pentru semnul său de damnare care va veni sub aparența confortului pentru necesitățile acestei generații corupte, care se complace în orice practică promovată de cel rău.

Protejați-vă ochii și urechile de aceste abominații. Rămâneți în limitele Inimii Mele Sfinte, unde răul nu poate pătrunde.

Nu sunteți singuri în această călătorie, Eu sunt cu voi, iubiții Mei. Rămâneți în dragostea Mea. Milostivirea Mea este pentru toți, iar dragostea Mea pentru voi este necondiționată. Așa vorbește Domnul.

CONFIRMARE DIN SCRIPTURI

Fiţi tari şi curajoşi! Nu vă temeţi şi nu tremuraţi înaintea lor, căci Domnul Dumnezeul tău merge cu tine: nu te va părăsi şi nu te va abandona”! Deuteronomul 31:6

Pentru că Dumnezeu nu l-a trimis pe Fiul său în lume ca să judece lumea, ci ca lumea să fie mântuită prin el. Ioan 3:17

Iar după ce a fost făcut desăvârşit, a devenit cauză de mântuire veşnică pentru toţi cei care ascultă de el Evrei 5:9

Ajutorul meu [vine] de la Domnul care a făcut cerul şi pământul. Psalmi 121:2

„Doamne, îndură-te de noi! În tine ne punem speranţa: fii ajutorul nostru în fiecare dimineaţă, mântuirea noastră, în timpul strâmtorării! Isaia 33:2

Oare nu eşti tu cel care a uscat marea, apele abisului celui mare, şi a făcut adâncul mării un drum pe care să treacă cei răscumpăraţi? Psalmi 51:10

4 Rămâneţi în mine, şi eu în voi! După cum mlădiţa nu poate aduce rod de la sine dacă nu rămâne în viţă, tot la fel nici voi, dacă nu rămâneţi în mine. 5 Eu sunt viţa, voi sunteţi mlădiţele. Cel care rămâne în mine şi eu în el, acela aduce rod mult, pentru că fără mine nu puteţi face nimic. 6 Dacă cineva nu rămâne în mine, este aruncat afară, la fel ca mlădiţa, şi se usucă; se adună, se aruncă în foc şi arde. 7 Dacă rămâneţi în mine şi cuvintele mele rămân în voi, orice voiţi, cereţi şi vi se va face! 8 În aceasta a fost glorificat Tatăl meu, ca să aduceţi rod şi să fiţi discipolii mei. 9 Aşa cum Tatăl m-a iubit pe mine, aşa v-am iubit şi eu pe voi. Rămâneţi în iubirea mea! 10 Dacă păziţi poruncile mele, rămâneţi în iubirea mea aşa cum eu am păzit poruncile Tatălui meu şi rămân în iubirea lui. 11 V-am spus acestea pentru ca bucuria mea să fie în voi şi bucuria voastră să fie deplină. Ioan 15:4-11

 Aşadar, să ne apropiem cu toată îndrăzneala de tronul harului ca să primim îndurare şi să găsim ca ajutor harul său la timpul potrivit! Evrei 4:16

https://beloved-shelley-anna.webador.com/message-from-the-lord

Un comentariu: