miercuri, 20 decembrie 2023

TEROAREA VA FI ÎN LUME! Carbonia, 12.12.2023, ora 4:25 p.m.- locuțiune la Dealul Bunei Vestiri.

Copiii Mei, acum începe timpul marelui necaz: totul se va întuneca... vremea se va schimba... Manevrele politice vor distruge legile; chiar și "cele sfinte" vor fi schimbate. Adevărul va fi șters în Biserică! În ea va intra Antihristul și... va deveni întuneric, întuneric, întuneric ca smoala!

 Copiii Mei, teroarea va fi în lume, în sufletele oamenilor încăpățânați, în cei care nu au vrut să deschidă ochii la Adevăr și au mers spre moarte. Domnul cere pocăința tuturor acestor Copii.

Ora finală este aproape, acesta este momentul convertirii voastre, copiii Mei, este timpul să vă convertiți repede.

Înainte! Întoarceți-vă la Isus, "toate lucrurile sunt posibile"!

Salvați-vă! Salvați-vă sufletele, copiii Mei! Salvați-vă pe voi înșivă. Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/12/15/il-terrore-sara-nel-mondo/

Un comentariu: