sâmbătă, 2 decembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 22, 23, 24 și 27 noiembrie 2023

 MIERCURI, 22 NOIEMBRIE 2023

Repostat: Tulburare, 31 decembrie 2019

"Așa cum acele națiuni care s-au întors de la Mine și de la căile Mele au tulburat poporul Meu, așa le voi tulbura și Eu acum. Voi ridica armate care să le atace, le voi tulbura anotimpurile de creștere a culturilor, le voi tulbura autoritățile care le guvernează și le voi trimite plăgi. Se va ridica neliniște în popoarele lor și le va tulbura.

Așa cum voi ați tulburat poporul Meu, așa vă voi tulbura și Eu acum.

Nimic bun nu vine niciodată din întoarcerea de la Mine, o, voi cei necredincioși, și vremea mâniei Mele a venit."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=651072050522491&set=a.403808015248897

Repostat: Când vor veni vremuri de încercare, 10 martie 2016

"Când vor veni vremuri grele, ce veți face, copiii Mei? Vă veți încrede în Mine că vă voi ajuta când nu veți avea suficientă mâncare? Când nu veți avea un adăpost în timpul haosului? Când va părea că întreaga lume a înnebunit? Când cei dragi vor fi luați din această lume, voi fi Eu încă iubitul vostru?

Aveți grijă să nu existe condiții pentru credința voastră, ca nu cumva diavolul să v-o fure, iar voi să vă pierdeți coroana."

https://www.facebook.com/photo?fbid=651750373787992&set=a.403808015248897

VINERI, 24 NOIEMBRIE 2023 - Mirele tău vine

"Pregătește-te, Mireasa Mea, căci Mirele tău vine în curând! Voi veni ca un hoț în noapte, atunci când te aștepți mai puțin.

Oare te voi găsi veghind? Îl aștepți cu nerăbdare pe Mirele tău? Sau te voi găsi dormind, după ce ai crezut minciunile vrăjmașului că mai este destul timp?

Vă voi găsi credincioși în așteptare sau ați fost pe terenul de joacă al diavolului?

Pășiți cu grijă în lume, iubiții Mei, dacă nu vreți să fiți lăsați în urmă."

https://www.facebook.com/photo?fbid=652227810406915&set=a.403808015248897

LUNI, 27 NOIEMBRIE 2023 - Întoarcerea Mea este iminentă

Glynda: Mă rugam pentru o prietenă din altă națiune, care spunea că simte că Dumnezeu o "dezleagă" de pe pământ. Am simțit și eu acest lucru. Apoi mi-am dat seama că, din moment ce El ne-a despărțit pe toți de unii de care nu doream cu adevărat să fim despărțiți, s-ar putea ca El să îi "dezlege" pe mulți alții, așa că am început să Îl întreb.

"Într-adevăr, Eu Îmi eliberez poporul Meu de pe pământ, fiica Mea. Îi ajut să își rezolve lucrurile care au rămas nerezolvate și să își facă ordine în treburile lor. Îi îndepărtez pe oamenii și lucrurile de care se agățau pentru ca să fie liberi când îi voi chema la Mine.

Timpul pământului este aproape de sfârșit, copiii Mei prețioși. Se chinuiește sub povara grea a atâtor păcate și răutăți. Multe dintre solurile sale sunt încărcate cu sânge nevinovat care nu ar fi trebuit să fie vărsat. Prisosește multă răutate în guvernarea lui.

Sunteți gata să alergați la Mine? Tânjiți după întoarcerea Mea în curând sau dormiți, vă odihniți? Sperați în sinea voastră că voi mai zăbovi pentru a vă bucura de plăcerile lumii încă puțin? Ca să vă puteți atinge obiectivele lumești și să vă mândriți cu ele?

În acest moment, M-ați alege pe Mine sau ați rămâne mai mult timp acolo?

Puneți-vă ordine în viețile voastre, copiii Mei, pentru că întoarcerea Mea este mult mai aproape decât vă imaginați. V-am spus în Cuvântul Meu că voi veni atunci când nu Mă veți aștepta. Să nu credeți că știți când va fi asta, ci fiți gata în orice moment ca fecioarele înțelepte.

Revenirea Mea este iminentă".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=653762856920077&set=a.403808015248897

Un comentariu:

  1. Vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere