luni, 4 decembrie 2023

AȘTEPTAȚI-MĂ CU BUCURIE! – Carbonia, 19.11.2023

Sunt la porțile acestei lumi, nu va trece timpul fără să Mă vedeți!

Ascultați copiii Mei, ascultați .... o, voi care Îmi oferiți contribuția voastră, dar nu vă respectați promisiunile, în adevăr, să știți că... "Eu Sunt" vede și citește în inimile voastre, nimic nu poate fi ascuns de Dumnezeu!

Remediați acum, înainte ca să coboare întunericul, nu-i întoarceți spatele lui Dumnezeu.... timpul este atât de scurt!!!

Iubiți fii ...o, voi care Mă încântați cu "da"-ul vostru credincios, cu adevărat vă spun: sunteți pe cale să fiți luați Sus, sunteți pe cale să cunoașteți și să vă bucurați de adevărata viață în Mine. Voi veți fi păstrătorii Templului, veți fi Îngeri în cerul albastru, vă veți desfăta în prezența Mea, vă veți prosterna în fața Mea și Îmi veți cânta noi cântece de iubire.

Vreau să vă fac fericiți cu Mine, copiii Mei; lumea Mea este într-o imensă bucurie și iubire infinită. Scăldați în Prețiosul Meu Sânge, vă voi reface în Mine și vă voi încânta în Mine, Eu sunt Tată, Mamă, Frate și Prieten sincer, Eu sunt singurul vostru Bine, Eu sunt Absolutul, Iubirea Eternă.

Copiii Mei, așteptați-Mă cu bucurie! În curând, chipurile voastre își vor schimba înfățișarea, vor fi luminate de Mine, iar inimile voastre vor vibra de o bucurie imensă. Câștigați viața veșnică, o, oameni, nu Îl dezamăgiți pe Dumnezeul vostru Iubire, nu mințiți, nu vă însoțiți de diavol!

Sângerează Inima Mea Sfântă. Încă mai sufăr trădări din partea fiilor Mei, ... sunteți plini de îngâmfare și răutate. Vreți să gestionați viețile celorlalți în avantajul vostru....

Ah, fiii Mei! Nu vă închipuiți durerea pe care o provocați Inimii Mele Sfinte și durerea care va veni asupra voastră.

Tremurați, o, oameni, tremurați! Mânia Mea va fi mare!

Ridicați-vă, o, porților! Ridicați-vă voi, uși vechi, Regele slavei trebuie să intre.

EU SUNT!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/11/20/attendetemi-con-gioia/

Un comentariu: