sâmbătă, 23 decembrie 2023

ITALIA INTRĂ ÎN VÂRTEJUL MARILOR SUFERINȚE! – Carbonia, 14.12.2023

Isus este cu tine, micuța Mea floare, scrie iubitului Meu Popor. Fie ca harurile și binecuvântările să coboare peste Poporul Meu!

Iubiți fii, ne aflăm acum la sfârșitul acestui an 2023, în curând dezastrele se vor intensifica, împlinirea profețiilor a ajuns la sfârșit, veți vedea că se va întâmpla tot ceea ce a fost anunțat de Cer prin profeții Săi din vechime și de astăzi.

Copiii Mei, dragi Mie și dragi Mamei voastre cerești, iarna grea a început, va trebui să suferiți mult, copiii Mei! Întoarceți-vă repede la Mine!

Prafuri nocive se vor îngroșa pe cer și vor cădea pe câmpuri, culturile vor arde, apa va fi otrăvită, nu veți mai avea hrană pentru a vă hrăni!

Războiul va exploda, cuprinzând întregul pământ, lumea va fi cuprinsă de flăcări.

Bieți oameni, atât de mizerabili, fără ajutorul Meu! O, voi, cei care v-ați renegat Dumnezeul vostru, veți suferi mult.

Isus intervine pentru a-i acoperi pe copiii Săi cu mantia Sa, El îi va lua cu Sine într-un loc sigur, unde vor avea parte de prosperitate și bucurie!

Italia intră în vârtejul marilor suferințe, tot binele va fi luat de la ea, cei mari ai Pământului au decretat sfârșitul Italiei ... sărăcia și dezastrele se vor înmulți. "Fracționată" ... va fi împărțită și vândută. Credeți în aceste cuvinte ale Mele căci sunt cuvinte adevărate.

Iubita Mea fiică, să nu-ți fie teamă să scrii ceea ce îți spun, este un adevăr infinit. Scrie fără să te gândești, Eu sunt Cel care sunt! Eu sunt Dumnezeul lui Israel!

Iubiții Mei copii, vin să iau ceea ce Îmi aparține, am venit să aduc ajutor săracilor, am venit să separ binele de rău.

Pregătiți-vă pentru marele eveniment! Dumnezeu se va manifesta lumii ca "Dumnezeu al Milostivirii" și "al Dreptății".

Voi tuna cu putere Dreptatea Mea! ... Vor fi zile de teroare pentru trădători!

Iubiții Mei, Dumnezeu Tatăl strigă cu toată dragostea Sa pentru convertirea voastră: ascultați-mă ca să nu fiți prinși de ghearele diavolului.

Convertiți-vă, oamenilor, convertiți-vă! Ați ajuns la sfârșitul unei istorii de păcat.

Noua casă pentru poporul Meu iubit va fi în măreția iubirii și a bucuriei. Susțineți această Lucrare a Mea, copiii Mei!

În curând totul va fi măturat de omul nedrept, orice bun va fi luat de la voi, toate bunurile voastre vor fi luate de la voi.

Legea marțială se va impune în mare măsură ...și oricine nu se va supune va fi ucis.

Iubitele Mele creaturi, Tatăl vostru este cel care vă vorbește, nu fiți nesăbuiți, ascultați-Mi strigătul de ajutor, întoarceți-vă la Mine, pentru că numai așa vă pot salva.

Pregătiți-vă, copiii Mei: acestea sunt cuvinte adevărate. Amin!

Dumnezeu Tatăl.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/12/15/litalia-entra-nel-vortice-della-grande-sofferenza/ 

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere