vineri, 29 decembrie 2023

JUGUL MEU ESTE DULCE ȘI PLĂCUT! - Carbonia, 21.12.2023

 Iubită fiică, scrie poporului Meu iubit:

Acestea sunt ore decisive pentru convertirea voastră, o, oameni! Ați ajuns acum la capătul drumului: acest Pământ își va schimba în curând aspectul. Intră în ora Marelui Necaz, furia naturii se va abate asupra întregului Pământ; omul va fi lipsit de toate bunurile de existență.

Mânia Mea va veni atunci brusc.... când omul va crede că acum a obținut succesul, iată, Eu, "DUMNEZEU", Mă voi manifesta cu Puterea Mea.

Planurile Șarpelui Antic se vor prăbuși, Eu voi întoarce toate lucrurile pe dos, voi smulge Copiii Mei din brațele lor.

Iubiților, acestea sunt cuvinte adevărate, Dreptatea Mea va fi mare. Toți cei care Mi-au umilit Poporul Meu vor pieri, niciodată nu vor mai avea șansa de a-Mi răni copiii.

O, Poporul Meu, iubit de Inima Mea Sfântă, ce condamnare ați căutat! Ați ales calea suferinței infinite, nu veți mai vedea răsăritul soarelui... și nici apusul lunii; veți striga în plâns și scrâșnind din dinți...dar... Eu nu voi asculta plângerea voastră, veți fi lăsați în alegerea voastră.

Cine este ca Dumnezeu? Nimeni nu este ca Dumnezeu!!! Lăsați Cântecul Meu să ajungă la voi, o, popor nerecunoscător, deschideți-Mi inima voastră, pecetluiți-vă cu iubirea Mea! Eu sunt Cel care v-am creat cu atâta Iubire!

Întoarce-te la Mine, o, omule... întoarceți-vă la Creatorul vostru pentru ca în voi să vină viața în Mine.

În Patimile Mele am avut harul de a-Mi vedea triumful, l-am văzut pe om renăscut așa cum l-a creat Dumnezeu, am văzut învierea lui în Mine.

Trăiesc continuu în așteptarea ta, o, omule, doresc întoarcerea ta la Mine: convertește-te, fiul Meu, convertește-te, abandonează păcatul, vino la Lumină!

Părăsește întunericul. În curând... totul îți va fi clar! Iadul se va dezlănțui pe Pământ, durerea va depăși puterea ta.

Pregătește-te, o, omule, pregătește-te! Iată, evenimentele sunt asupra voastră! Va veni potopul de foc, care va mătura tot ceea ce este impur. Vreau să purific Omenirea și tot Pământul, ... A sosit ceasul! Acoperiți-vă capetele cu cenușă. Rugați-vă! Postiți! Convertiți-vă!  Convertiți-vă!  Convertiți-vă!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/12/22/dolce-e-soave-e-il-mio-giogo/

Un comentariu: