miercuri, 7 iunie 2017

Cu talanţii ce aţi făcut?

Bate la uşă marea sărbătoare,
Pentru coborâre sau pentru urcare.
Aşa cum aţi vrut şi stabilit,
Veţi locui următorul veşnic timp.

De o fi în cer sau în infern,
Veţi primi pentru ce aţi fost demni.
Aţi avut tot ce aţi dorit,
De cum libertate şi timp.

Întrebarea e: cum le-aţi folosit?
În viaţă pe cine aţi slujit?
Ştiţi toţi că după o perioadă,
De o zi sau o lună întreagă,

Aşteptaţi plata pentru ce aţi făcut,
Şi uneori puteţi rămâne surprinşi,
Că retribuţia este mai mică,
Lipsind şi chiulind de la muncă.

Cineva evidenţa a ţinut,
Şi după merit plata a făcut.
Asta urmează la marea sărbătoare,
Să vă apropiaţi de Mine fiecare,

Cu un bagaj mai mare sau mai mic,
Cât aţi adunat pe pământ trăind.
De aţi dat în stânga, în dreapta,
Şi v-a plăcut adevărul, dreptatea,

Aşa cum v-am spus la început,
Răsplata va fi la infinit.
De vi s-a părut greu şi mult,
Eu nu aşa am spus, nici cerut.

Cuvântul Meu a fost să fiţi cumpătaţi,
Legi, porunci voi să respectaţi,
Cum ale lumii şi cele divine,
Aşa cum se cuvine şi este bine.

Talanţi la toţi v-am împărţit,
Unora mai puţini, altora mai mulţi,
Să-i folosiţi, cu ei să lucraţi,
Ca înapoi mai mult să-Mi daţi.

Vă cer socoteală,nu glumesc,
Nu vi i-am dat ca să-i irosesc.
După munca şi a voastră sudoare,
Veţi primi răsplata fiecare,

Că nu-i doar o plimbare viaţa,
Cum prin apă a trecut raţa.
Nu, copii,ci cu lacrimi şi trudă,
Talant cu talant se adună.

Stând la umbra sau la dos,
Din cer, degeaba, nimic nu cade jos.
Este o zicală la voi în lume:
“Domnul dă, în traistă nu pune”.

Aşa că e timpul să aveţi bagajul,
Asta vă spune acum mesajul,
Pregătiţi şi în veghe aşteptând,
Căci clipa poate fi oricând.

Nu peste ani sau luni de zile,
De n-a fost azi, poate fi mâine.
Prin ce vedeţi şi ascultaţi,
Din Apocalipsă e ultimul ceas.

De la Tatăl şi Fiul sunt aceste cuvinte,
Care prin Duhul Sfânt lumii le transmite,
Lui Anton şoptindu-i în scris,
Că trăiţi ultimul ceas din Apocalips.
        marţi, 6.06.2017, ora 21:59, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu