luni, 26 iunie 2017

Toată lumea să înţeleagă

Vine seara, lasă noaptea,
Ce acoperă cetatea,
Care se cheamă pământ,
A fi de întuneric cuprins.

Nici un licăr, nici o stea,
Atunci nu se va vedea.
Soarele cu a lui lumină,.
O să stea atunci la umbră.

Luna ce stă şi ea sus,
Se va duce în ascuns.
N-aţi văzut, n-aţi auzit,
Despre cum va fi atunci!

Va fi o beznă solidă,
Cum din smoală va fi o umbră.
Nu poţi să vezi, nici să treci,
Că vei fi ca în ghiveci,

Cum rădăcina la floare,
Fără să faci vreo mişcare.
Să înţeleagă toată lumea,
Aşa cum e răcitura,

Cum atunci voi veţi ieşi,
Că va fi noapte, nu zi.
Dacă strigi, nimeni n-aude,
Că toţi sunt la fel ca tine.

Ăsta-i testul dinainte,
Cum Anticrist vrea a vă prinde.
N-ai ieşire, n-ai scăpare,
Doar la Domnul de strigi tare:

“Doamne, scoate-mă, salvează,
De toate, te rog, mă iartă,
Cum de multe şi de grele,
Fapte, păcatele mele”.

Voi aţi vrut să fiţi aşa,
Neascultând vorba Mea.
Spus lui Noe când cu arca,
Lui Moise în pustiu cu mana,

Cum la Ninive lui Iona,
Şi când lui Lot la Sodoma.
Cum la toţi le-am spus în timp,
Acum prin Anton vorbind,

Ce are ca misiune,
Să spună la întreaga lume,
Ca Ioan Botezătorul,
“Faceţi calea, vine Domnul”.

Dragi copii, a sosit timpul,
Să trimit la voi pe Fiul.
E gata scena, tot pregătit,
Ca să iasă Anticrist.

Cortina mai trebuie trasă,
Să-l vedeţi şi să vorbească.
E şcolit, e pregătit,
Ştie multe limbi de vorbit,

Numai nu în cea latină,
Asta este a lui vină,
Ce îl dă de gol, să ştiţi,
Că nu-i Domnul, e Anticrist.

Va face minuni şi semne,
De a vă înşela şi crede.
Va vindeca multă lume,
Şi morţi el o să învie.

Ce face, ce spune, e fals,
E mimat, totul trucat.
Cu tehnica avansată,
Prin 3D tot vă arată,

Cum pe jos, aşa pe sus,
Veţi crede că n-aţi văzut.
Dar să nu uitaţi, vă spun,
Eu v-am anunţat din timp,

Că Fiul nu vine în trup,
Pe scenă ca Anticrist.
Citiţi în Sfânta Scriptură,
Ce a scris Ioan la urmă,

Să vă daţi seama, să ştiţi,
Nu cu preşul să fiţi duşi.
Domnul nu minte, nu înşeală,
Nici cu cipul nu înseamnă.

Ce-i scris în Apocalips,
De Tatăl este permis,
Omul libertate având,
Vrea cu El sau Anticrist.
     sâmbătă, 24.06.2017, ora 23:43, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu