joi, 15 iunie 2017

Mesaj din 18 mai 2017 dat lui John Leary

 Isus a spus: „ Poporul Meu, voi aţi văzut această maşinărie de la CERN si experiemtnul fusiunii care poate cauza o gaură neagră a răului. Omul experimentează în mod constat surse periculoase de energie, asemeni microcipului şi a nanotehnologiei care ar putea controla minţile şi sufletele oamenilor. Cereţi îngerilor Mei să vă protejeze de orice forţă diabolică ce ar putea controla minţile şi sufletele oamenilor. Ocoliţi să luaţi orice cipuri în organismul vostru şi evitaţi să fiţi influenţaţi de experimente care folosesc această energie neagră care vine de la cel rău.”

Alternate text goes hereIsus spune: „ Poporul Meu, vreau să evitaţi a vă uita la Anticrist, deoarece este un demon încarnat şi ochii  lui ar putea să vă hipnotizeze cu scopul de a vă închina lui. După şase săptămâni după Avertisment, vreau ca să vă scăpaţi de toate televioarele, calculatoarele şi telefoanele mobile pentru ca să nu-i vedeţi ochii sau să-i auziţi vocea. Vă repet, nu luaţi cipuri în organism deorece acestea vă pot controla mintea şi sufletul. De asemenea evitaţi întâlnirile oculte tablele lui Ouija şi orice alte învăţături New Age sau alte statui sau poţiuni diabolice. Prin purtara scapularului vostru, al rozarului, al crucii Sfântului Benedict, vă puteţi apăra de orice blesteme, vrăji şi alte lucruri întunecate. Dacă sunteţi atacaţi de demoni, chemaţi-Mă pe mine şi am să vă trimit Îngerii Mei pentru a vă ocroti.”
John Leary

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu