miercuri, 7 iunie 2017

Mesajul primit de Maria Julianna în 27 martie 2017


IX Acasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Vă aşteaptă timpuri foarte triste. Prigoana Bisericii a început. Rugaţi-vă ca să puteţi rămâne perseverenţi în sfinţenia vieţii, în ţinerea legilor Tatălui Meu! Nu sporiţi numărul ereticilor ci fiţi membri ai Bisericii din ascuns, ca adevăraţi mărturisitori care ţin cu adevărat legile Tatălui Meu. Prin conducerea preoţilor Mei credincioşi şi adevăraţi veţi participa şi în continuare la Preasfânta Jerfă Liturgică şi Mă veţi primi în inimile voastre.

Micuţii Mei dragi! Nu vă întristaţi! Toate acestea nu vor dura mult. Încă puţin şi voi reveni în slavă, atunci când cu suflarea gurii îl voi mătura pe cel rău. Voi reînnoi faţa Pământului şi voi restabili Biserica Mea întemeiată de Mine în frumuseţea şi strălucirea Ei de odinioară. Strălucirea şi lumina Bisericii Mele sunt chiar Eu în Preasfântul Sacrament al Altarului. Iar voi, cei care Mă primiţi cu sufletul curat, veţi fi cu toţii purtători ai luminii, cei prin care se răsfrânge bunătatea şi iubirea Mea aupra celor din jurul vostru şi asupra întregii lumi.
Micuţii Mei! Nu vă îngrijoraţi de ce şi cum se petrece! Încredeţi-vă în Mine, abandonaţi-vă pe deplin Mie în toate! Eu mă voi îngriji de voi şi voi împlini planul destinat vouă dintru veşnicie.
Dragii Mei copii! Încredeţi-vă în Mine! Pacea Mea o dau vouă, precum şi iubirea Mea care vă aprinde micile inimi ca să Îmi reîntoarceţi iubirea şi, prin Mine pe fraţii voştri, fiindcă Unul este Tatăl vostru, Cel Ceresc, iar voi cu toţii sunteţi fraţi. Pentru aceasta vă binecuvântez  cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri  din Sfânta Scriptură: Mc 9, 7: „Şi s-a auzit un glas din Cer: acesta este Fiul Meu cel preaiubit, pe  El să-L ascultaţi”. 1Cor 10, 7: „ Să nu fiţi idolatri...” 20-22: „ Eu zic că ce vestesc neamurile jertfesc dracilor, şi nu lui Dumnezeu. Şi eu nu vreau ca voi să fiţi în împărtăşie cu dracii. Nu puteţi bea paharul Domnului şi paharul dracilor; nu puteţi lua parte la masa Domnului şi la masa dracilor. Sau vrem să întărâtăm pe Domnul la gelozie? Suntem noi mai tari decât El?”

jezusuzenete.hu/2017-marcius-27-itthon-az-ur-jezus/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu