miercuri, 7 iunie 2017

Mesajul primit de Maria Julianna în 29 martie 2017

IX

29 martie 2017. Acasă în ora îndurării Domnul Isus spune...

"Dragii Mei copii! Îmi sunteţi tare dragi. Cernerea începe. Eu, cel care văd inimile şi rărunchii, ştiu oricum în cine ce sălăşluieşte. Dar toate acestea le permit din cauza voastră ca voi, cei care vedeţi doar aparenţele, prin cernere să fţi conştienţi, cine, unde aparţine.
A sosit ceasul. Se vor împlini toate câte vi le-am spus dinainte. Pregătiţi-vă pentru tot ceea ce vă aşteaptă! Încredeţi-vă în mine! Eu rămân cu voi, în fiecare zi, până a sfârşitul lumii. Vă binecuvântez cu binecuvântare întăritoare, cu iubirea ce izvorăşte din Inima Mea plină de iubire, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh..
Întăriri din Sfânta Scriptură: Ef 1, 9: „ Că a binevoit să ne descopere taina voii Sale.” Mc 14, 42: „ A sosit ceasul. Fiul Omului este dat în mâinile păcătoşilor.” 49: „ ...ca să se împlinească Scriturile.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu