marți, 27 iunie 2017

Mesajul din 20 aprilie 2017 dat Mariei Julianna

 În timpul Adoraţiei Euharistice, Domnul Isus spune...

Dragii  Mei copii! Pregătiţi-vă! În curând va trebui să Mă mărturisiţi. Nu vă fie frică! Vă voi da un asemenea dar al vorbirii, încât nu îl vor putea combate. Însuşi Duhul Sfânt va vorbi prin voi.
Micuţii Mei! Cerul şi pământul vor trece dar cuvintele Mele nu vor trece niciodată. Aşa cum ploaia care vine din cer  face să rodească pământul, aşa Cuvântul Meu va face să rodească în suflete, pentru ceea ce a fost trimis. Multe suflete se vor converti prin Sfânta Mea Evanghelie. Nu vă fie frică când veţi auzi de prigoană! Scriptura trebuie să se împlinească. Bucuraţi-vă când se petrec toate acestea deoarece mulţi martiri de-ai Mei vor vedea slava Feţei Mele. Şi revenirea Mea se tot apropie, atunci când cu suflarea gurii Mele îl voi mătura pe cel rău şi voi şterge toată lacrima din ochii voştri. Iar în Rai vă veţi bucura de faptul că aţi fost loiali până la moarte.
Micuţii Mei! Bazaţi-vă pe Mine în totalitate! Lăsaţi-Mă să fac sfinţi din voi! Cu de la voi putere nu puteţi să faceţi aceasta, dar Eu sunt Atotputernic.
Dragii Mei copii! A sosit ceasul. Trăiţi deja timpurile în care se împlinesc cuvintele Scripturii. Trăiţi în permanenţă pregătiţi! Nu cunoaşteţi nici ziua nici ceasul, dar puteţi vedea semnele. Aşteptaţi cu mare bucurie revenirea Mea! Atunci vă voi ridica lângă Mine în Casa Tatălui Meu, unde pentru veşnicie Mă veţi preaslăvi! Îmi veţi fi recunoscători în veci pentru mântuire. Pentru aceasta vă binecuvântez cu iubirea ce întrece orice închipuire care se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu