miercuri, 7 iunie 2017

Mesajul Mariei Julianna în 26 martie 2017


 Acasă, Domnul Isus spune...


IX
Dragii Mei copii! Vă confruntaţi cu evenimente foarte triste. Satana a planificat totul dinainte. De mult se pregăteşte pentru celebrarea victoriei sale. Victora lui asupra Mea va fi aceea că prin instrumentele sale Mă va lua pe Mine de la voi. Prin aceasta vă va dăuna foarte mult, fiindcă toţi aceia care nu vor vedea clar şi vor primi învăţăturile lor eretice, aceia se vor alătura ereticilor. Astfel vor ajunge pe un tărâm lunecos şi mulţi dintre ei se vor osândi. Aceasta este vitoria celui rău asupra Mea, atunci când răpeşte suflete de la Mine, suflete pentru care am murit în chinuri. Mi-e foarte milă de aceia care cad în capcana lui şi se pierd pentru totdeauna.
Micuţii Mei, dragii Mei copii! Pregătiţi-vă, fiindcă în curând Sfânta Liturghie va fi celebrată în ascuns de preoţii Mei sfinţi aleşi, aşa cum am lăsat-o Eu spunând: „Faceţi aceasta în amintirea Mea.”
Dragii Mei copii! Îmi sunteţi foarte dragi. Încredeţi-vă în Mine mai presus de orice! Se poate întâmpla doar atât cât Eu permit. Rămâneţi credincioşi până la moarte în credinţă, iubire, smerenie şi ascultare! Timpul este scurt. Fiecare cuvânt al Meu se va împlini la timpul potrivit. Vă binecuvântez cu binecuvântare întăritoare şi ocrotitoare valabilă şi în refugiu, ce izvorăşte din Inima Mea plină de o iubire ce depăşeşte orice închipuire, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.

Întărire din Sfânta Scriptură: Ef 1, 9: „căci a binevoit să ne descopere taina voii Sale”; Fil 3, 6: „prigoana”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu