luni, 26 iunie 2017

Mesajul din 19 aprilie 2017 dat Mariei Julianna

Acasă, Domnul Isus spune...
Dragii Mei copii! Lumea se află acum sub judecată. Crucificarea Mea se repetă iar şi iar. Mulţi Îmi întorc spatele. În sufletele lor  Mă scuipă, Mă biciuiesc, Mă ucid. Aceasta se întâmplă atunci când cu forţa fac să tacă glasul conştiinţei lor, cea care îi îndeamnă la bine. În loc de asta aleg răul şi păcătuiesc. Şi între timp nu îşi dau seama că aşa ajung să se osândească. Din cauza unor asemenea oameni lumea stă sub judecată. Păcatul a ajuns atât de mare încât strigă după pedeapsă.
Micuţii mei! Voi cei care păstraţi cu credincioşie legile Mele şi vă rugaţi neîncetat, voi susţineţi această lume care se tăvăleşte în păcatele sale. Voi sunteţi lumina lumii, care purtaţi lumina Mea pe care o revărs prin voi asupra întregii lumi.
Dragii Mei copii! Voi niciodată să nu tăceţi! Vestiţi Evanghelia, fie de e propice, fie nu. Propovăduiţi-o cu pilda vieţii voastre, cu faptele şi cuvintele voastre. Aşa veţi smulge încă multe suflete din ghearele satanei. Continuaţi  până la sfârşitul vieţii voastre, până ce vă mai dau timp pentru asta. Vă binecuvântez cu iubirea nemărginită a inimii Mele, cu binecuvântarea Mea întăritoare, în numele Tatălui, al Filui şi al Sfântului Duh.”

Întărire din Sfânta Scriptură: Matei 27,50: “ Isus a strigat cu glas tare şi şi-a dat duhul.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu