marți, 20 iunie 2017

Mesaj dat de Domnul vizionarei Luz de Maria in data de 29 aprilie 2017.

revelaciones marianas 2013Preaiubitul Meu Popor:

INIMA MEA REVARSĂ DRAGOSTE PENTRU COPIII MEI

Fiecare creatură umană care Mă ține permanent în viața ei este acea Comoară pentru care jertfa Mea continuă să se perpetueze în mod constant.
Nu întorc spatele niciunuia dintre copiii Mei. În această clipă sunt mai aproape de toți, astfel încât să accepte convertirea într-un mod radical.
Nu puteți fi indeciși (căldicei)  nici un moment, mai ales acum. 
Preaiubiţi, vă voi descrie cu durere timpul ce va veni pentru voi în timp ce văd  unde evoluează umanitatea.
Răul se va accelera în ultima clipă  și acțiunea răului va fi mai mare pentru a putea ține poporul Meu departe de Mine, inducându-l în eroare peste tot și în toate domeniile în care poate influența viața omului și  mediul în care se află fiecare persoană: social, politic, educațional, religios și economic.
Copiii Mei își vor găsi credința slăbită de constantul dute-vino lumesc care a pus stăpânire totală pe mijloacele de comunicare, impunând astfel un continuu dute-vino de idei, stiluri, gusturi, gânduri, prinse în capcana a tot ceea ce este contrar Voinței Mele.
Răul va cântări mai mult și binele va fi tot mai puțin cunoscut. Interacțiunea răului cu omul îl va face pe om să considere răul ca fiind ceva natural și, prin urmare, nu va detecta acel rău, fiindcă  diavolul a zdrobit conștiința din om atât de mult încât el nu va fi capabil să distingă ceea ce îl va duce la pierderea Vieţii Veșnice .
Nu toți oamenii vor fi cedat răului, dar cei ce sunt străini Iubirii Mele vor fi atât de mulți, încât ei  nu vor dori să știe de Templele Mele, nici de Imaginile Mele, nici de Cuvintele Mele. Prin urmare, ORICINE VA DORI SĂ  STEA LÂNGĂ MINE , APROAPE CĂ VA TREBUI SĂ MĂ IUBEASCĂ ÎN SECRET.
De aceea vă invit insistent să păşiţi în interiorul vostru și să vă întâlniți cu Mine, deoarece acum  trebuie să creșteți spiritual! În caz contrar, nu veți afla cum să creșteți în timpul marii hărțuiri la care veți fi supuși în mod constant de către forțele răului. 
LEGEA OAMENILOR NU VA RESPECTA LEGEA DIVINĂ. 
OMUL VA FI DIN CE ÎN CE MAI MÂNDRU, MAI ÎNCREZUT ȘI SE VA UMPLE DE FALSURI PENTRU A CONTINUA ÎN POFTELE TRUPEȘTI PÂNĂ CE VA AJUNGE SĂ FIE BEAT DE ATÂTA RĂU, VĂZÂND BINELE CA RĂU ȘI CEEA CE ESTE RĂU ȘI INDECENT CA FIIND BUN.
Îi văd pe copiii mei îmbrăcați ciudat: bărbații se îmbrăcă ca femeile iar femeile folosesc garderoba bărbaților; ei și-au pierdut modestia și nu cunosc rușinea. Aceasta este umanitatea care treptat a regresat în valori și bun simț; nu este de mirare că există o criză în interiorul ei. Omenirea va ajunge să cunoască faptul că diavolul are putere asupra celor mai înalte poziții din lume: gânditorii mari spun umanității să nu Mă asculte, marii oameni de știință au dat arme periculoase puterilor pe care le pot folosi și interveni amenințând să distrugă o mare parte a umanității , astfel se va ajunge la o escaladare a tensiunilor care vor culmina cu utilizarea armelor care vor decima populația lumii. Vă veți uita unii la alții si nu vă veți recunoaste reciproc. Fiecare persoană va arăta ca un lepros, pielea va fi redusă la nimic, iar durerea și plânsul vor cădea peste pământ din cauza fluxului continuu de aer otrăvit.
În această clipă inima omului este ca piatra. MĂ ÎNTRISTEAZĂ EȘECUL ÎN A FACE CUBOSCUT MESAJUL COMPLET PE CARE MAMA MEA L-A DAT ÎN FATIMA, DEOARECE ESTE ATÂT DE DUREROS DAR ADEVĂRAT ÎNCÂT, DACĂ AI MEI COPII L-AR FI ȘTIUT, AR FI PUTUT SĂ-L SCHIMBE PE OM SI DESTINUL LUI DE MAI TÂRZIU.
În fața neascultării repetate a omului, vor veni peste tot înfrângere, jaf, distrugere, suferință, groază și foamete. Cei puțini care nu vor fi prădați de aceste lucruri ar trebui să-și ridice privirea spre Cer și să se roage, rămânând centrați pe Mine, altfel vandalii îi vor lua, deoarece cel rău aduce în mod constant conflict între ai Mei, semănând discordie, plănuind în cel mai mic detaliu pentru a preveni orice acțiune bună (pozitivă) alor Mei.
Popor al Meu, mândria va veni și va cuceri toate națiunile; Națiunile mai puternice îşi vor folosi puterea de a lupta împotriva celor mai puțin puternice, pământul se va cutremura, iadul se va bucura la vederea copiilor Mei care îşi iau viața unul altuia, asemeni animalelor.
Omenirea nu va vrea să cunoască despre aceste lucruri sau orice altceva care ar face să-i perturbe somnul; de aceea răului îi este mai ușor să pătrundă și să facă ceea ce vrea cu copiii Mei. Prostia omului îl face să cadă și să se rănească. Națiunile prietene vor deveni dușmani mari, se vor ridica una împotriva celeilalte, facând rău fără remușcări.
Copiii, să știți că războiul a început și va fi lent. Dar războiul spiritual cu care răul a mistuit inima omului îl va face să uite că el este copilul Meu și că Umanitatea va arde datorită dorinței de a se ataca unii pe alții, deoarece răul și-a vărsat mânia pe tot pământul, pentru ca Dragostea să fie alungată din inimi.
Marea eroare a acestei generații va atinge ceea ce este al Meu. Luxul și confortul personal, combinat cu lipsa de credință, a pătruns până în inima creștinătății.
Cât de neglijentă a ajuns Biserica Mea; cum sunt profanat în mod constant! Și ochii celor curioși  celebrează această profanare din ignoranță, prin păstrarea constantă a ideologiilor anti-creștine susținute de hoardele masonice care dețin puterea.
POPORUL MEU, ÎMI LIPSIȚI: SUNTEȚI ATÂT DE DEPARTE DE MINE ȘI, FIIND ATÂT DE OBIȘNUIȚI CU RĂUL, AȚI AJUNS SA MĂ UITAȚI.
Eu sunt Dumnezeul Milostivirii, dar din Iubire trebuie să-l las pe om însuși să continue în voia lui, să făcă ceea ce îl va conduce la cea mai mare durere pe care Omenirea a cunoscut-o vreodată. TREBUIE SĂ VĂ PURIFICAȚI PENTRU A MĂ RECUNOAȘTE DIN NOU.
Rugați-vă copii, rugați-vă pentru ca omul ca să se pocăiască. 
Rugați-vă copii, rugați-vă pentru Statele Unite, mândria se întoarce împotriva ei, Natura o va face să sufere. 
Rugați-vă copii, rugați-vă pentru Coreea de Nord, mândria o va aduce la durere. 
Rugați-vă copiii, rugați-vă pentru Franța și Italia, Natura le va surprinde. 
Poporul Meu, veți fi în viață pe pământ, dar acesta se va tângui și mai mult datorită Umanității decadente și se va cutremura continuu.
PREAIUBIȚII MEI OAMENI, STAȚI LÂNGĂ MINE CHIAR DACĂ EI SE UITĂ LA VOI CU REPULSIE, CHIAR  DACĂ VOR ZICE CA SUNTEȚI NEBUNI, CONTINUAȚI SĂ REZISTAȚI TENDINȚELOR ACESTEI LUMI, CONTINUAȚI SĂ RĂMÂNEȚI ACEA PĂRTICICĂ SFÂNTĂ DIN MINE CE MĂ IUBEȘTE PE MINE TOT ATÂT DE MULT PE CÂT FRAȚII LOR NU MĂ IUBESC…
Fiți mai spirituali, fiți mai spirituali, nu continuați cu zdrențele trecutului: fiți copii reînnoiți în spiritul Adevărului.
"CERUL ȘI PĂMÂNTUL VOR TRECE, ÎNSĂ CUVINTELE MELE NU VOR TRECE" (Matei 24:35) 
Vă binecuvântez cu dragostea Mea.
 Al vostru Iisus.


BUCURĂ-TE MARIE CEA PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE CEA PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE CEA PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ PĂCAT


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu