sâmbătă, 17 iunie 2017

Mesajul dat Mariei Julianna în 3 aprilie 2017

IXAcasă în ora Îndurării, Domnul Isus spune...

 „ Dragii Mei copii! A sosit ceasul în care trebuie să Mă mărturisiţi pe Mine. Acum voi despărţi pe cei drepţi de cei făţarnici. De aceea vă vorbesc în mod repetat despre aceasta pentru că vreau să conştientizez în voi esenţa acestei ere de o importanţă crucială: unde a decăzut omenirea fără Dumnezeu. Atunci când un om vrea să se autoîmplinească, întotdeauna va îndeplini voia satanei. Dar atunci când îşi predă viaţa lui Dumnezeu, atunci Dumnezeu se apleacă către el şi-l formează ca sfânt. Şi voi, micuţii Mei dragi, când vă rugaţi în Tatăl nostru: „ Fie voia Ta“ de fapt asta cereţi, fiindcă ce altceva ar fi voinţa Mea decât cea de a fi sfinţi, aşa cum şi Eu sfânt sunt, deoarece doar aşa sunteţi demni de Mine şi doar aşa puteţi veni la Mine în Rai.
Micuţii Mei dragi! Să nu vreţi voi a deveni sfinţi fiindcă nu ştiţi cum să o faceţi. Voi doar urmaţi-Mă pe Mine în virtuţi, în renunţarea de sine şi în purtarea crucii. Predaţi-vă Mie viaţa voastră şi atunci Eu vă voi trasforma în sfinţi. Pentru aceasta vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.“

 Întăriri din Sfânta Scriptură: Ev 6,5: Învăţătura lui Dumnezeu“; 1Pet 1,16: „ Fiţi sfinţi aşa cum şi Eu sfânt sunt.“
http://jezusuzenete.hu/2017-aprilis-3-itthon-a-kegyelem-orajaban-az-ur-jezus/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu